بازی های کشورهای اسلامی ۲۰۲۱؛

روز طلایی پاراتیروکمان ایران در قونیه

ملی‌پوشان پاراتیروکمان کامپوند مردان و زنان ایران مدال طلای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کردند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس. در رقابت‌های پاراتیروکمان پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی تیم کامپوند دوبل زنان ایران با ترکیب فرزانه عسگری و مریم یاورپور در دیدار فینال موفق شد با برتری برابر تیم میزبان صاحب مدال طلا شود. دو نماینده ایران با برتری امتیازی ۱۵۴ بر ۱۴۹ به تیم ترکیه موفق به کسب مدال طلای تیمی رقابت‌های پارا تیراندازی با کمان شدند.

تیم میکس کامپوند نیز با ترکیب علی سینا منشازاده و مریم یاورپور در نیمه نهایی به مصاف تیم امارات رفت و با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۰۴ به برتری رسید. تیم ایران برای کسب مدال طلا به مصاف تیم ترکیه رفت و با نتیجه ۱۵۴ بر ۱۵۰ به پیروزی رسید و سومین مدال طلا تیمی کسب شد.

تیم هادی نوری و سینا منشا زاده نیز در بخش کامپوند دوبل مردان به گردن آویز طلا دست یافتند. ملی‌پوشان ایران موفق شدند با اختلاف زیاد و با نتیجه ۱۵۵ بر ۱۴۵ ترکیه میزبان را در مصاف فینال شکست دهند.

تیم ریکرو دوبل مردان ایران با ترکیب اصغر زارعی نژاد و غلامرضا رحیمی در مصاف با ورزشکاران کشور ترکیه شکست خورد و به مدال نقره رسید. تیم ریکور دوبل مردان ایران در مصاف نهایی با نتیجه ۶ بر ۲ تن به شکست داد و مدال نقره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی را کسب کرد.

تیم ریکرو میکس ایران با ترکیب محمدرضا عرب‌عامری و سمیه رحیمی در مصاف با نمایندگان کشور ترکیه تن به شکست دادند و به مدال نقره رسیدند. در مصاف پایانی، کمان‌داران کشور میزبان ۶ بر صفر نمایندگان ایران را مغلوب کردند و به مدال طلا دست یافتند.

 

index

پاراتیروکمان

پاراتیروکمان

پاراتیروکمان

پاراتیروکمان

 

دیدگاه تان را بنویسید