روز دوم کشتی آزاد کشورهای اسلامی| سه طلا یک نقره و یک برنز برای ایران

آزاد کاران ایران در روز دوم رقابت های کشتی آزاد کشورهای اسلامی به سه طلا یک نقره و یک برنز رسیدند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در روز دوم رقابت های کشتی آزاد بازی های کشورهای اسلامی در قونیه، نمایندگان ایران در 5 وزن شانس کسب  مدال را دارند. یک نماینده ایران در دیدار رده بندی است و چهار آزادکار دیگر در فینال کشتی می گیرند.

61 کیلوگرم: مجید داستان در دیدار رده بندی به برتری رسید و مدال برنز را به گردن آویخت.

70 کیلوگرم: حسین ابوذری در دیدار پایانی این وزن مقابل اکمات علی اف از قرقیزستان، نایب قهرمان جهان به روی تشک رفت و با قبول شکست 6-0 به مدال نقره بسنده کرد.

79 کیلوگرم: علی سوادکوهی در فینال مقابل حریف ترک با وجود این که در ابتدا غافلگیر شد و 4 امتیاز از دست داد، توانست به کشتی برگردد و با پیروزی 12 بر 6 به قهرمانی رسید.

92 کیلوگرم: احمد بذری در فینال مقابل حریف خود از ترکیه قرار گرفت و در همان وقت نخست 4-0 پیش افتاد. در ادامه پای بذری از تشک بیرون رفت تا وقت اول را 4-1 پیروز شود. در وقت دوم بذری با کنترل شرایط کشتی و میدان داری توانست در مجموع با برتری 7-1 قهرمان شود.

125 کیلوگرم: مهدی هاشمی در فینال مقابل سلیم ارجان از ترکیه قرار گرفت و در وقت نخست 4 بار حریفش را از تشک خارج کرد و 4 امتیاز گرفت. هاشمی در وقت دوم نیز با همین تاکتیک امتیازهایش را زیاد کرد و در نهایت با نتیجه 8 بر صفر به برتری رسید و قهرمان شد.

به این ترتیب کشتی آزاد در روز دوم، سه طلا، یک نقره و یک برنز گرفت و با احتساب مدال های روز نخست در مجموع 5 طلا، 2 نقره و 2 برنز به دست آوردند.

 

دیدگاه تان را بنویسید