تکواندوی بازی های کشورهای اسلامی| احمدی طلا گرفت، برخورداری برنز

تکواندو کاران ایران به یک طلا و یک برنز در رقابت های کشورهای اسلامی دست یافتند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهران برخورداری نماینده وزن ۸۰-کیلوگرم تکواندو پس از استراحت در دور اول موفق شد دالو از کشور گینه را ۲-۰ شکست دهد.

سپس در رقابت با قزاقستان برای راه یابی به یک چهارم نهایی راند اول را ۹بر۳ واگذار کرد اما در راند دو ۴بر ۲ برنده شد تا کار به راند سوم بکشد.وی در راند سوم ۴-۰ نتیجه را آن خود کرد.

برخورداری در یک چهارم نهایی مقابل سالف شوخرات ازبکستانی قرار گرفت. در راند اول در آخرین ثانیه نتیجه را ۷بر۶ بنفع خود تمام کرد تا حریف قلدر ازبکی را مقهور تکنیک خود کند.

اما در راند دوم نتیجه را ۴بر ۳ واگذار کرد تا کار به راند سوم بکشد.در راند سوم اما نتیجه را واگذار کرد تا نتواند به فینال راه یابد و به عنوان سومی مشترک و مدال برنز بسنده کرد.

علی احمدی نماینده وزن ۸۷- کیلوگرم تکواندو در مبارزه نخست مقابل نیکیتا رافالویچ از ازبکستان قرار گرفت. وی در راند اول ۳بر ۱ و در راند دوم ۶بر۵ پیروز شد. بیکر تاها ترکیه‌ای حریف بعدی احمدی بود که او در این مبارزه هم در راند اول ۳بر ۱ پیروز شد و در راند دوم ۵-۵ مساوی کرد تا پیروز میدان و راهی فینال شود.

در فینال احمدی مقابل فاحد از اردن در وقت اول 13 بر 8 مغلوب شد. در وقت دوم احمدی پرتلاش نشان داد و در حالی که 7 بر یک جلو بود حریفش را 5 اخطاره کرد و پیروز شد تا کار به راند سوم کشیده شود. در راند سوم احمدی 7 بر 6 به برتری رسید و قهرمان شد.

دیدگاه تان را بنویسید