بازی های کشورهای اسلامی ۲۰۲۱

حدادی و ناگفته‌ای مهم از قونیه/ "باد" آمد و مدال احسان را برد!

احسان حدادی اظهارنظر جالبی در خصوص رکوردهای زده شده در دوومیدانی بازی های کشورهای اسلامی داشت که می تواند راز پیشرفت رکوردهای این دوره از بازی ها را برملا کند!

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در روزهای اخیر و در دوومیدانی بازی های کشورهای اسلامی رکوردهای خوبی ثبت شد و بسیاری از ملی پوشان ایران هم عملکرد گاها خارق العاده برجای گذاشتند. در حالی که همه از سطح بالای آمادگی این نفرات و افزایش سطح کیفی آن ها صحبت کردند اما احسان حدادی پرتابگر دیسک ایران که در این رقابت ها ناکام ماند اظهارنظر جالب و تامل برانگیزی درخصوص شرایط برگزاری این مسابقات داشت.

او البته مثل همیشه غیرمستقیم و برای چندمین بار از مدال المپیکش گفت تا این چنین نقره با ارزش خود را روی تمام ناکامی هایش بگذارد.

 

حدادی درباره کسب جایگاه پنجمی این بازی ها گفت: متاسفانه عملکرد خوبی نداشتم. بدنم آماده بود و فکر می کردم بهتر پرتاب می کنم اما به خاطر بادی که می آمد اصلا نتوانستم درست پرتاب کنم و دیسک برمی گشت البته این باد برای بچه ها خوب بود چون اکثرا رکوردهایشان را زدند!

او با بیان اینکه مسابقه دادن در استادیوم با محل برگزاری مسابقات دوومیدانی در قونیه متفاوت است گفت: امیدوارم سال بعد در استادیوم بازی های آسیایی رقابت خوبی با این دوستان داشته باشم. حریف قطری که قهرمان شد رکورد خودش را زد و پرتابگر کویتی هم چنین عملکردی داشت. مسابقه برد و باخت دارد و برای من اینطور رقم خورد. متاسفانه اینجا استادیوم دوومیدانی نیست و نمی توانیم بگوییم رکوردهایی که اینجا زده می شود حتما در استادیوم هم تکرار می شود.

حدادی ادامه داد: اینجا فضا باز است و کاملا مشخص است که با استادیوم های دوومیدانی تفاوت دارد و کناره های استادیوم بالا نیست. به هرحال این شرایط برای یک سری از رشته ها خوب و برای یک سری بد است اما باید بگویم سطح مسابقات بالا بوده و کشورها در این رشته کار زیادی انجام داده اند.

احسان حدادی درباره انتظاراتی که از او وجود دارد گفت: انتظارات به حق است چون من مدال المپیک دارم! خودم هم انتظار بیشتری داشتم اما وقتی از در هتل بیرون آمدیم من گفتم که با این باد کارم سخت تر است. در این شرایط پرتابگر هرچقدر آماتور باشد راحت تر پرتاب می کند اما شاید من هم می توانستم بهتر از این وضعیت استفاده کنم.

 

به گزارش جی پلاس، هرچند نکات حدادی درباره شرایط محل برگزاری مسابقات دوومیدانی نکته درست و حرفه ای است و می توان صحبت هایش مبنی برتاثیر باد روی بهبود رکوردها را درست دانست اما شاید برای کسی که در سال های اخیر ناکامی تنها نشانش در دنیای دوومیدانی بوده بهانه ای بیش نیست؛آن هم وقتی می گوید باد به نفع همه بود جز من!

 

 

دیدگاه تان را بنویسید