جی پلاس

توهم توطئه مدیران پرسپولیس پایان ندارد!

مدیران باشگاه پرسپولیس بارها از سنگ اندازی در مسیر نقل و انتقالات صحبت کرده اند بدون آنکه درباره ضعف خود در این زمینه صحبت کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در حالی که کمتر از یک هفته دیگر سوت آغاز بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال نواخته می شود، باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته مهاجم مدنظرش را جذب کند اما سایر تیم ها با مشخص شدن شاکله اصلی، در حال آمادگی برای مسابقات هستند.

قرمزها که در فصل نقل و انتقالات ستاره های ریز و درشت بازار مانند پورعلی گنجی، بیرانوند، صادقی و رفیعی را خریدند، در حالی از روند تقویت تیم خود گلایه می کنند که محمد محمدی، معاون این باشگاه بارها به صراحت در سخنانش از سنگ اندازی در مسیر خرید بازیکن سخن گفته اما دقیقا مشخص نیست این چه جریانی است که نمی گذارد پرسپولیس مهاجم مدنظرش را بگیرد.

محمدی تاکید دارد که هر بازیکنی که با پرسپولیس پای میز مذاکره می نشیند، ناگهان از حضور در این تیم پشیمان می شود اما مشخص نیست چرا بقیه تیم ها می توانند یاران مد نظرشان را جذب کنند و کسی در مسیر سپاهان و فولاد سنگ نمی اندازد!

از سوی دیگر درویش و محمدی اگر چه تهدید به افشاگری می کنند اما نه تنها نامی از این جریان ها نمی برند و شفاف سخن نمی گویند، بلکه با شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت، مدام می گویند که مسئولیت این موضوع با آن ها نیست در حالی که این دو نفر به عنوان مدیرعامل و معاون باشگاه، مسئول مستقیم نقل و انتقالات و تصمیم گیری هستند و مشخص نیست اگر وضعیت پرسپولیس حاصل مدیریت آن ها نباشد، پس دقیقا این تیم با فرمان چه کسی پیش رفته است؟

نایب قهرمان فصل قبل لیگ برتر، در حالی تا امروز موفق نشده خلا خط حمله اش را پر کند که با بازیکنان مختلفی مذاکره کرده اما جذب هیچکدام از آن ها نهایی نشده؛ در این بین مشخص نیست چطور بازیکنان در ابتدا تایید اولیه می دهند و پای میز مذاکره می آیند اما در ادامه از حضور در این باشگاه منصرف می شوند. ضعفی که مطمئنا به تیم مذاکره کننده قرمزها بر می گردد که نمی توانند تایید اولیه آن ها را نهایی کنند اما مدام از توطئه های خیالی و دست های پشت پرده سخن می گویند.

با این تفاسیر پرسپولیس با لشکری از ستاره ها در لیگ بیست و دوم به میدان می رود که همین موضوع توقع هواداران را بالا برده اما باید دید با این مدیریت آن ها می توانند موفقیت های گذشته را تکرار کنند یا دوباره قرار است از میانه فصل دوباره از توطئه و سنگ اندازی حرف بزنند.

دیدگاه تان را بنویسید