گزارش جی پلاس

لحظات جنجالی جهان ورزش| کارلوس توس، مرد جنگجوی فوتبال

مهاجم آرژانتینی در کنار شخصیت قوی که داشت، رک و بی پرده صحبت می کرد و جنجال می آفرید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: کارلوس توس یکی از بازیکنان برجسته تاریخ فوتبال آرژانتین است که توانست ۲۹ بار جام قهرمانی رقابت های مختلف را بالای سر ببرد. او یکی از برترین گلزنان تاریخ باشگاه بوکاجونیورز نیز به حساب می آید. مهاجم آرژانتینی که اکنون سرمربی روساریو سنترال است در کنار شخصیت قوی که داشت همیشه رک و بی پرده صحبت می کرد و جنجال می آفرید. 

کورینتیانس 

توس یک فصل برای کورینتیانس برزیل بازی کرد (۰۶-۲۰۰۵). در ماه آوریل در جریان یکی از تمرینات تنش بالا گرفت و بازیکن آرژانتینی و مارکینیوس با هم درگیر شدند. او با کارلوس آلبرتو هم در رختکن درگیر شده بود. از دیگر جنجال های مهاجم آرژانتینی در تیم برزیلی حضور در نشست خبری با پیراهن منچستریونایتد بود که به همین خاطر ۱۶۰۰۰ یورو جریمه شد.

الکس فرگوسن 

"آپاچی" تابستان ۲۰۰۹ منچستریونایتد را ترک کرد و با سیتی قرارداد امضا کرد. رابطه اش با سر الکس فرگوسن خوب نبود. او درباره اسطوره شیاطین سرخ اظهار کرد: "فکر می کرد رییس جمهور انگلیس است. بحث کردن با پیرمرد غیرممکن بود چون همیشه بازنده بودی. فرگوسن اشتباه کرد که من را در فینال رم در نیمکت گذاشت. آن تنها بازی نهایی بود که در دوران حضورم شکست خوردیم‌." توس پس از فتح لیگ برتر انگلیس با سیتی در جشن قهرمانی پلاکاردی در دستانش بود که روی آن نوشته شده بود: "روحت شاد فرگوسن" مهاجم سیتی چند روز بعد عذرخواهی کرد و گفت: "در آن زمان احساسات بر من غلبه کرده بود. نمی خواستم به فرگوسن بی احترامی کنم. من او را به عنوان یک انسان و مربی ستایش می کنم."

منچسترسیتی 

سپتامبر ۲۰۱۱ منچسترسیتی در لیگ قهرمانان اروپا برابر بایرن مونیخ بازی کرد. در دقیقه ۶۵ بازی روبرتو مانچینی ، سرمربی سیتیزن ها از توس خواست تا خود را گرم کند و وارد زمین شود اما مهاجم آرژانتینی از آن امتناع کرد. آپاچی پس از بازی این موضوع را رد کرد. با این حال باشگاه سیتی در یک بیانیه اعلام کرد که او تا اطلاع ثانوی اجازه بازی نخواهد داشت. هواداران پیراهن های توس را آتش زدند. مهاجم آرژانتینی در نهایت بیست و یکم مارس دوباره برای سیتی به میدان رفت و تا سال ۲۰۱۳ در این تیم ماند. 

بوکاجونیورز

توس در سال ۲۰۱۶ در دیدار برابر بلگرانو به خرمن دلفینو، داور بازی توهین کرد. کمیته انضباطی فوتبال آرژانتین آپاچی را سه جلسه از همراهی تیمش محروم کرد. در آن سال عکس جنجالی از او منتشر شد. مهاجم بوکا با "باراس براواس" (گروهی از هواداران بوکا که بازیکنان را تهدید می کنند و در جریان بازی ها تنش ایجاد می کنند) در یک مهمانی عکس گرفته بود. البته مدیر برنامه بازیکن آرژانتینی هرگونه ارتباط توس را با باراس براواس رد کرد. آپاچی در همان سال از بوکا جدا شد تا دومین دورانش در این تیم بزرگ آرژانتینی به پایان برسد. 

مرد سالاری 

ستاره آرژانتینی پس از دیدار کورینتیانس و سائوپائولو جملاتی را بر زبان آورد که به مردسالاری متهم شد. او کمک داوران زن دیدار را نشانه گرفت و اظهار کرد: " در همچون بازی کلاسیکی نباید از دو داور زن استفاده شود. به زنان بی احترامی نمی کنم اما چنین بازی هایی را باید مردان قضاوت کنند." 

دستگیر شدن 

مهاجم آرژانتینی در سال ۲۰۱۳ زمانی که در منچستریونایتد پا به توپ بود بدون گواهینامه رانندگی کرد. او سوار بر پورشه خود با گواهینامه تعلیق شده (به خاطر دو جریمه برای سرعت بالا) توسط دو مامور پلیس متوقف شد. آپاچی درباره این اتفاق گفت: "متوجه شدم که خدا نیستم و ما بازیکنان گاهی اشتباه می کنیم. من بد رانندگی کردم و فکر می کردم اتفاقی نمی افتد. در انگلیس برایشان اهمیتی نداشت بازیکن یونایتد هستم و من را بالافاصله متوقف کردند."

دیدگاه تان را بنویسید