مشکل بارسلونا با بازیکنانی که جدا نشده اند

بارسلونا برای عقد قرارداد بازیکنان جدید خود ابتدا باید سرنوشت بازیکنان مازاد مانند دپای، دی یونگ و برایتویت را مشخص کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، باشگاه بارسلونا همچنان با معضل جدی ثبت قراردادهای بازیکنانش روبرو است چرا که بازیکنان مازاد این تیم مانند دپای و دی یونگ هنوز حاضر به جدایی نشده اند. 

بارسا عملکرد بسیار موفقی را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی داشته و موفق شده است بازیکنان مدنظر ژاوی هرناندز را به خدمت بگیرد.

اما شرایط مالی این باشگاه و سقف دستمزد پرداختی تعیین شده از سوی لالیگا باعث شده است که حالا آنها با مشکلی بزرگ در ثبت قرارداد این خریدهای جدید روبرو باشند. 

یکی از دلایل معضلی که حال بارسا با آن روبرو شده این است که این باشگاه نتوانسته در فروش بازیکنانی که در فهرست مازاد قرار داشتند به درستی اقدام کند وهمین برای آنها دردسرساز شده است.

مدیران بارسا امیدوار بودند که بازیکنانی مانند ریکی پوچ، سرجینو دِست، ممفیس دیپای و مارتین برایثویت تا به حال این باشگاه را ترک کرده باشند و روی فروش و در نتیجه حذف دستمزد فرانکی دی‌یونگ هم حساب کرده بودند اما هیچ یک از این اتفاقات هنوز رخ نداده است. 

از سوی دیگر، هزینه بالای بارسا برای جذب بازیکنانی چون روبرت لواندوفسکی، رافینیا و ژول کنده باعث شده است که لالیگا بیش از پیش روی شرایط آنها حساس شود و کار برای آنها سخت‌تر شود.

آنها در حال حاضر علاوه بر این سه بازیکن، باید قرارداد فرانک کسیه، آندریاس کریستنسن و عثمان دمبله را نیز به ثبت برسانند و گفته می‌شود که همچنان قصد دارند خریدهای دیگری را هم انجام دهند. 

گفته می‌شود بارسا تنها دو راه برای حل این مشکل دارد. اول این که هرچه زودتر بازیکنانش را بفروشد تا فضای کافی در سقف دستمزد پرداختی را برای بازیکنان جدید ایجاد کند. راه دوم آنها این است که درصد بیشتری از حق پخش تلویزیونی سال‌های آینده را بفروشد تا بودجه‌اش را برای پرداخت دستمزدها اضافه کند.

دیدگاه تان را بنویسید