شهادت پرس علیه نیمار و مدیرعامل سابق بارسا در دادگاه!

پرس، مدیرعامل رئال مادرید یکی از شاهدانی است که در دادگاه نیمار در بارسلونا شرکت خواهد کرد و علیه ساندرو روسل، مدیرعامل سابق بارسلونا شهادت می دهد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فلورنیتنو پرس، مدیرعامل رئال مادرید در دادگاه نیمار، ستاره پاری سن ژرمن که مربوط به انتقال این بازیکن از سانتوس به بارسلونا است، شرکت خواهد کرد. 

فوتبال 360 نوشت: نیمار جونیور ستاره فوتبال برزیل و حال حاضر باشگاه پاری‌سن‌ژرمن که 2013 از سانتوس برزیل به بارسلونا پیوست، همچنان درگیر رد و بدل شدن مبالغ غیرقانونی در این انتقال است و به همین دلیل باید در دادگاهی که از 17 اکتبر (22 مهرماه) آغاز خواهد شد حضور پیدا کرده و به سوالات قاضی شعبه ششم بارسلونا پاسخ دهد.

دادگاه نیمار؛ متهمان معروف و شاهدان مشهور

این دادگاه به طور مشخص و ویژه علاوه بر پدر، مادر و خانواده نیمار 2 متهم مشهور دیگر دارد؛ ساندرو روسل و جوسپ بارتومئو روسای سابق بارسلونا. روزنامه «ال‌موندو دپورتیوو» چاپ اسپانیا در گزارشی عنوان کرده وزارت امور مالیاتی اسپانیا از دادگاه برای ساندرو روسل رئیس وقت باشگاه بارسلونا 5 سال حبس و پرداخت 10 میلیون یورو جریمه نقدی را به دلیل فساد و کلاهبرداری و برای نیمار 2 سال حبس به همراه پرداخت 10 میلیون یورو جریمه نقدی به دلیل فساد در روند نقل و انتقال را درخواست خواهد کرد.از طرفی این سازمان دولتی برای جوسپ بارتومئو رئیس سابق بارسلونا که در روند این نقل و انتقال در جایگاه نایب رئیسی به ساندرو روسل کمک می‌کرد، به دلیل نداشتن نقش فعال در روند انجام این انتقال درخواست حکم مجازات نخواهد کرد.وزارت امور مالیاتی اسپانیا همچنین از دادگاه درخواست می‌کند 2 شخص حقوقی حاضر در دادگاه با عنوان باشگاه های بارسلونا و سانتوس به دلیل پنهان کاری و فساد در روند این انتقال به دلیل به پرداخت 8.4 و 7 میلیون یورو جزای نقدی متهم شوند. این دادگاه در مجموع هجده شاهد خواهد داشت که فلورنتینو پرس یکی از مشهورترین آن‌ها خواهد بود.

اتحادیه ورزشکاران حرفه‌ای برزیل، دلیل حضور پرس در دادگاه

فلورنتینو پرس رئیس باشگاه رئال مادرید سال 2016 مهمان برنامه معروف «چیرینگیتو» بود. پرس و رئال مادرید از کسانی بودند که به شدت برای خرید نیمار علاقه نشان داده بودند و سوال در مورد آن تلاش ناکام جز سوالات مهم مجری برنامه بود. پرس در این برنامه اظهار داشت اگر قرار بود خرید نیمار انجام شود با توجه به موارد متعدد حاضر در آن انتقال، باشگاه رئال مادرید باید مبلغی بیش از 150 میلیون یورو به سانتوس پرداخت می‌کرد. اعلام این رقم از سوی پرس به عنوان دلیلی از سوی اتحادیه ورزشکاران حرفه‌ای برزیل مبنی بر اختلاف بسیار زیاد رقم پرداختی اعلامی از سوی بارسلونا و رقم واقعی عنوان شده و به همین دلیل از دادگاه درخواست شده فلورنتینو پرس به عنوان شاهد در دادگاه حضور داشته باشد.این اتحادیه از دادگاه جریمه‌ای 150 میلیون یورویی به دلیل خسارت‌های وارده به این سازمان به همراه حکم 5 سال حبس برای نیمار و 8 سال حبس برای ساندرو روسل و جوزپ بارتومئو را از دادگاه اسپانیا درخواست می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید