اخراج نیمار از PSG توسط امباپه؟

طبق ادعای برخی رسانه‌های خارجی، تصمیم باشگاه پاری‌سن‌ژرمن برای فروش نیمار جدی است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از فصل نه چندان موفق نیمار فوق ستاره برزیلی فوتبال جهان در تیم پاری‌سن‌ژرمن، اکنون رسانه‌های خارجی مدعی شدند که باشگاه فرانسوی طبق خواسته امباپه قصد فروش این بازیکن برزیلی را دارد و در این بین باشگاه چلسی یکی از نزدیک‌ترین مشتریان برای به خدمت گرفتن این ستاره است.

چند روز پیش خبری توسط رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد؛ مبنی بر اینکه لوئیس کامپوس مدیر فنی جدید تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن اخیراً ملاقاتی با ماسیمیلیانو آلگری داشته و به سرمربی ایتالیایی یوونتوس پیشنهاد انتقال قرضی نیمار به جمع راه‌راه‌پوشان تورین را داده است.

به نقل نشریه «دیلی‌استار» انگلیس: باشگاه چلسی هم که به دنبال یافتن جانشینی برای روملو لوکاکو که در آستانه بازگشت به اینتر به صورت قرضی است، نظرش معطوف به جذب نیمار شده و در راه جذب این مهاجم برزیلی در وضعیت بهتری نسبت به سایر رقبا قرار دارد.

براساس این گزارش؛ باشگاه‌های منچستریونایتد، بارسلونا و رئال مادرید هم نسبت به خدمت گرفتن نیمار علاقه‌مند هستند اما چلسی در وضعیت بهتری قرار دارد.

نیمار 30 ساله تابستان 2017 در انتقالی 222 میلیون یورویی از بارسلونا جدا و به پای‌سن‌ژرمن پیوست و تاکنون در 144 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و آمار 105 گل‌زده و 76 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

دیدگاه تان را بنویسید