تمرینات طاقت فرسای کشتی گیرها روی پیست تارتان + عکس

تیم ملی کشتی آزاد تمرینات خود را روی پیست تارتان ورزشگاه آزادی دنبال می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در فاصله کوتاه باقی مانده تا مسابقات جهانی کشتی آزاد، تیم ملی ایران تمرینات سخت و پرفشار خود را دنبال می کند و تمرینات این تیم روی پیست تارتان ورزشگاه آزادی هم جریان دارد!

ورزش سه نوشت: ترکیب تیم ملی کشتی آزاد در فاصله 40 روز مانده تا شروع مسابقات جهانی 2022 صربستان مشخص شده و پژمان درستکار حالا نفر به نفر سربازان اعزامی تیم ملی به این رویداد بزرگ را می شناسد.  

علیرضا سرلک، رضا اطری، رحمان عموزاد خلیلی، امیر محمد یزدانی، یونس امامی، محمد نخودی، حسن یزدانی، کامران قاسمپور، محمدحسین محمدیان و امیرحسین زارع 10 آزادکار انتخاب شده برای حضور در مسابقات جهانی 2022 هستند که این روزها تمرینات پرفشاری را برگزار می کنند.

جدا از تمرینات سفت و سختی که در خانه کشتی پیگیری می شود، درستکار و دستیارانش، آزادکاران را به پیست تارتان ورزشگاه آزادی بردند و تمرینات استقامتی دوومیدانی را برای آن ها در نظر گرفتند.

تیم ملی کشتی آزاد

در هوای گرم تهران، حسن یزدانی و سایر ستاره های کشتی ایران در حالی که از سوی پژمان درستکار و سایر مربیان تیم ملی تهییج می شدند، دوی استقامت را در دستور کار خود کنار زمین چمن ورزشگاه آزادی قرار دادند. 

آزادکاران ایرانی که از چمن ورزشگاه آزادی برای ریکاوری خود استفاده می کردند، از برگزار نشدن بازی های لیگ فوتبال نهایت استفاده را بردند و برای دقایقی خودشان را جای ستاره های فوتبال ایران تصور کردند.

تیم ملی کشتی آزاد

گرمای هوا و فشار تمرینات آنقدر بالا بود که به جز حسن یزدانی سایر ملی پوشان تی شرت خود را هم درآورده بودند و برای تنفس بهتر بدون لباس دور زمین می دویدند. 

در این میان حسن یزدانی هم که مثل همیشه آماده و بی حاشیه تمریناتش را دنبال می کرد، برای دقایقی در چارچوب دروازه هم قرار گرفت و به یاد دروازه بان های تیم ملی فوتبال از تیر دروازه آویزان شد. 

پژمان درستکار که سال قبل فقط یک ماه زمان برای آماده سازی تیم ملی کشتی آزاد جهت شرکت در مسابقات جهانی داشت، نتایج درخشانی با این تیم در نروژ گرفت، اما امسال او با شناخت بیشتر نسبت به شاگردان و البته طی کردن تمامی مراحل آماده سازی زیر نظر خودش می تواند یک تیم آماده را برای تصاحب سکوی قهرمانی جهان به صربستان اعزام کند.

تیم ملی کشتی آزاد

تیم ملی کشتی آزاد

تیم ملی کشتی آزاد

تیم ملی کشتی آزاد

دیدگاه تان را بنویسید