خطر حذف مجدد استقلال و پرسپولیس از آسیا/ لیگ ایران تعلیق می شود؟!+ ویدیو

مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران، از احتمال حذف مجدد استقلال و پرسپولیس از آسیا خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طبق آخرین صحبت‌های سهیل مهدی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ ایران، مسئولان استقلال و پرسپولیس دو باشگاه بزرگ پایتخت، کارهای مربوط به دریافت مجوز حرفه‌ای این دو تیم برای حضور در مسابقات آسیایی را رها کرده‌اند که با ادامه داشتن این روند، خطر حذف مجدد از آسیا برای سرخابی‌ها بازهم در کمین است. 

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ راجع به صدور مجوز حرفه‌ای پرسپولیس و استقلال و اینکه این دو تیم فصل آینده هم محروم خواهند بود، عنوان کرد: درباره اینکه صراحتاً گفته شده باشد که این دو تیم یا هر تیم دیگری محروم باشند هنوز بازخوردی از AFC نداشتیم. باید بپذیریم بعد از چند ماه که این مشکل را رها کردیم، شاید آینده ما نسبت به گذشته سخت‌تر می‌شود. یکی از عمده‌ترین موارد این تیم‌ها بحث بدهی‌ها بود و الان شرایط کار که یک فصل دیگر هم به آن اضافه شده مسلماً سخت‌تر شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که ممکن است لیگ برتر تعلیق شود، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته هم این ممیزی بود و هر روز شرایط سخت‌تر می‌شود. بعد از اینکه ما در آسیا شرکت نکردیم، شاید قدم بعدی تعلیق لیگ برتر ما باشد. وقتی قرار نیست به آسیا برویم دیگر چرا باید بازی کنیم؟! ما نمی‌توانیم جدا از دنیا باشیم. هنوز بحث تعلیق لیگ ابلاغ نشده است. این موضوع اگر انجام شود به خاطر اصول حرفه‌ای است که ما رعایت نمی‌کنیم.

مهدی درباره وضعیت تبلیغات محیطی در فصل جدید تصریح کرد: این موضوع را باید آقای درودگر توضیح دهد و من نمی‌توانم دخالتی داشته باشم. قاعدتاً روال سال گذشته است، ولی چند باشگاه مثل پرسپولیس و استقلال و یکی دو تیم دیگر درخواست دادند که خودشان این موضوع را انجام دهند.

ویدیو صحبت‌های سهیل مهدی در ادامه آمده است:

دیدگاه تان را بنویسید