وحید امیری: ۴ سال برای جام جهانی صبر کردم

وحید امیری که دوران دوری از فوتبال را سپری می کند، می گوید چهار سال برای بازی در جام جهانی صبر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وحید امیری بعد از اتمام دوران نقاهت خود، نرم دوی را آغاز کرده و برای حضور در جام جهانی آماده می شود.

امیری دور زمین کمپ تیم ملی نرم و آرام می‌دوید از ابتدا پرسیدیم چه زمانی به تمرینات گروهی باز می‌گردد که وحید امیری جواب داد: ان شاء الله با دعای خانواده ام و مردم فکر می‌کنم ۴۵ روز دیگر بتوانم در خدمت تیم خودم پرسپولیس باشم.

دکتر علیرضا شهاب اما صحبت وحید امیری را کامل کرده و افزود: وحید امیری انگیزه زیادی دارد و فکر می‌کنم با این تلاشی که انجام می‌دهد تا یک ماه دیگر بتواند در تمرینات گروهی پا به توپ شود.

وحید امیری هم ادامه داد: برای بازگشت به فوتبال هیجان بسیار زیادی دارم و برای پا به توپ شدن با پیراهن پرسپولیس لحظه‌شماری می‌کنم. اینکه این فصل، لیگ برتر با حضور تماشاچیان برگزار می‌شود، فوق العاده است.

از این ستاره دوست داشتنی در خصوص شایعه اخیر مبنی بر احتمال نرسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ سئوال کردیم که با لبخندی پاسخ داد: من یک جام جهانی خاطره انگیز را به همراه همبازیانم تجربه کردم. ۴ سال برای شروع جام جهانی قطر صبر کردم و انگیزه‌های بالایی برای حضور در این جام دارم. به این شایعات هم هیچ توجهی ندارم و ...

دکتر علیرضا شهاب هم رشته کلام را به دست گرفته و تأکید کرد: متأسفانه این شایعات وجود دارد اما حقیقت چیز دیگری است. وحید امیری یک فوتبالیست بزرگ و پرتلاش است که ان‌ شاء الله در جام جهانی قطر هم مثل ۲۰۱۸ روسیه خواهد درخشید.

دیدگاه تان را بنویسید