جی پلاس

شبح ترسناک در استقلال؛ مرد پرتغالی به دنبال خروج از سایه مجیدی+عکس

سرمربی استقلال این روزها با جدیت تمرینات شاگردانش را زیر نظر دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ با خروج فرهاد مجیدی از استقلال، چالش اصلی این باشگاه در جذب سرمربی مدت زیادی طول کشید و بالاخره ریکاردو ساپینتوی پرتغالی هدایت قهرمان لیگ را در اختیار گرفت.

مهم ترین سد در راه جذب سرمربی، قهرمانی فصل قبل استقلال و رکورد بدون باخت فرهاد مجیدی بود که باعث شد کار برای مربی جدید حسابی سخت و نشستن روی نیمکت آبی ها به مثابه قدم زدن روی شمشیر دو لبه باشد.

استقلال که پس از یک دهه به قهرمانی لیگ رسید، آنقدر رکوردها و آمارها را جابجا کرد تا همین موضوع به یک شبح ترسناک برای مربی جدید تبدیل شود و به نظر می رسید نفراتی مانند نکونام هم به همین دلیل هدایت این تیم را قبول نکردند. چرا که هواداران خواهان ادامه روند مثبت تیم هستند و در صورت وقوع اولین شکست، روزهای سخت مربی فرا می رسد.

با این وجود ساپینتو هدایت قهرمان لیگ را بر عهده گرفت و حالا این روزها با تلاش و جدیت زیادی تمرینات شاگردانش را در ترکیه زیر نظر دارد. به نظر می رسد مهم ترین نکته مد نظر او، تلاش برای ثبت امضای خود در تیم و خروج از سایه مجیدی باشد. مرد پرتغالی سعی کرده با ارائه لیست ورودی و خروجی مد نظرش و پیگیری جدی تمرینات، تاکتیک های مد نظرش را در تیم پیاده کرده و نشان دهد صرفا از کاشته های مجیدی برداشت نمی کند بلکه قصد دارد امضای خودش را در لیگ بیست و دوم داشته باشد.

موضوعی که چالش اصلی ساپینتو در فصل پیش رو خواهد بود و باید دید هواداران به دست فرمان او اعتماد می کنند یا همچنان با عینک فصل قبل به تیم می نگرند و کار را برای مربی جدید سخت خواهند کرد؟

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال

دیدگاه تان را بنویسید