آیا وزارت ورزش دستور توقف نقل و انتقالات پرسپولیس را داد؟

معاون ورزشی باشگاه گفت: با یک مهاجم خارجی به توافقاتی رسیده‌ایم و با یک مربی در حال مذاکره‌ایم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد محمدی درباره آخرین وضعیت نقل و انتقالات باشگاه، اردوی ترکیه و شرایط باشگاه صحبت کرد که در ادامه می‌خوانیم.

وی گفت: در ابتدا باید بگویم نگرانی هواداران را درباره نقل و انتقالات درک می‌کنم اما شک نداشته باشند که باشگاه یک روز هم بیکار نبوده و در این مدت با گزینه‌های معرفی شده از سوی کادر فنی صحبت و مذاکره شده و ان‌شاءالله بزودی یک مهاجم خارجی جذب می‌شود. اینکه که شایعه کردند وزارت ورزش دستور توقف نقل و انتقالات پرسپولیس را داده دروغی بیش نبود و بخش حقوقی باشگاه نیز از چند نفری که در ابتدا این شایعه را پخش کردند شکایت کرده است. همچنین هیچ سقفی برای فعالیت نقل و انتقالاتی پرسپولیس در جذب مربی یا بازیکن خارجی تعیین نشده و اینها خبرهای کذب و نادرستی است که عده‌ای به آن دامن زده‌اند‌.

محمدی در مورد جذب مهاجم خارجی عنوان کرد: با یک گزینه به توافق رسیده‌ایم و به امید خدا بعد از انجام کارهای اداری و روال انتقال به تهران می‌آید و بعد از عقد قرارداد رسمی به تیم اضافه می‌شود. همچنین ۷-۶ گزینه دیگر در این پست از سوی کادر فنی به ما معرفی شد که دو نفر از آنها که قرارداد داشتند، هم خودشان و هم باشگاه‌شان مبالغ میلیون دلاری از پرسپولیس می‌خواستند که در توان ما نبود. مثلاً یک بازیکن اهل آمریکای جنوبی خودش یک میلیون دلار و باشگاهش سه میلیون دلار برای رضایت‌نامه میخواستند. با سایر گزینه‌های اعلام شده از سوی کادر فنی هم مذاکره کردیم که به نتیجه نرسیدیم و مذاکرات پایان یافت. 

معاون باشگاه پرسپولیس گفت: در مورد دستیار، پیش از این دو گزینه خارجی به باشگاه معرفی شدند. یک نفر از آنها با باشگاه به توافق نرسید و دیگری هم خود کادر فنی از آوردن او صرف‌نظر کرد. در حال حاضر یک مربی خارجی برای این پست به باشگاه معرفی شده که در حال مذاکره با او هستیم.

وی با اشاره به بحث اردوی خارجی اظهار داشت: کمپ با کیفیتی را در شهر کایسری هماهنگ کرده‌ بودیم، اما با توجه به نداشتن پرواز مستقیم به این شهر به مشکل خوردیم و به علت ترافیک هوایی این روزهای کشورمان و هم‌چنین روند زمان‌بر هماهنگی پرواز چارتر، انجام این پرواز به هفته آینده موکول شد اما از آنجایی که برنامه‌های تدارکاتی تیم تا قبل از شروع فصل مشخص شده و با رفتن دیرهنگام به ترکیه زمان را از دست می‌دهیم، به احتمال فراوان اردوی ترکیه لغو خواهد شد.

محمدی عنوان کرد: همانطور که در خبرها آمده باشگاه طی چند هفته گذشته با تعداد زیادی از طلبکاران تسویه حساب کرده که چند تن از آنها نیز بازیکنان سابق تیم بودند. ضمن اینکه بخش دیگری از مطالبات اعضای تیم مربوط به فصل قبل بزودی پرداخت می‌شود. آقای درویش واقعا شبانه روزی در حال تلاش و پیگیری برای رفع مشکلات باشگاه هستند و از هواداران می‌خواهم در مدت زمان باقیمانده تا شروع لیگ از تیم حمایت کنند تا در کنار هم فصل موفقی را داشته باشیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید