حسرت هواداران بایرن مونیخ + عکس

بازی کردن سادیو مانه و رابرت لواندوفسکی کنار همدیگر در بایرن مونیخ احتمالا تبدیل به حسرت هواداران این تیم خواهد شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، حضور همزمان رابرت لواندوفسکی و سادیو مانه کنار همدیگر احتمالا تبدیل به حسرتی برای هواداران بایرن مونیخ خواهد شد چرا که ماشین گلزنی باواریا تمایلی برای ادامه حضور در این تیم ندارد. 

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی و 34 ساله بایرن مونیخ در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته و تمایلی به بازی کردن در بوندسلیگا در سال های پایانی دوران ورزشی خود ندارد. بارسلونا در هفته های اخیر با تمام توان برای جذب مرد سال جهان در سال گذشته وارد عمل شده و به نظر می رسد با خود رابرت لواندوفسکی نیز به توافق دست یافته است.

اما این مهاجم کهنه کار امروز در تمرینات پیش فصل بایرن مونیخ حضور پیدا کرد و در چند صحنه در کنار سادیو مانه، خرید جدید و سنگالی این باشگاه دیده شد. البته نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد رابرت لواندوفسکی در تمرین امروز بسیار بی حوصله بوده و خیلی زود نیز کمپ تمرینی بایرن مونیخ را ترک کرده است.

سادیو مانه و رابرت لواندوفسکی

بی تردید حضور همزمان رابرت لواندوفسکی و سادیو مانه در ترکیب بایرن مونیخ در فصل بعد، خط حمله این تیم را در اروپا بی رقیب می ساخت. اما ستاره لهستانی تمایلی به ماندن در آلمان ندارد و به نظر انتقال او به بارسلونا به زودی نهایی خواهد شد. بدین ترتیب این تصاویر حضور همزمان رابرت لواندوفسکی و سادیو مانه در تمرینات بایرن مونیخ احتمالا در آرشیو هواداران بایرن مونیخ ماندگار خواهد شد.

دیدگاه تان را بنویسید