انتقال ژان کارلوس به استقلال متوقف شد

پرونده انتقال مهاجم برزیلی به استقلال متوقف شد و استقلال به سراغ سایر بازیکنان خارجی رفته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرونده انتقال ژان کارلوس، مهاجم برزیلی که از او به عنوان هدف نقل و انتقالاتی استقلال نام برده می شد، متوقف شد.

ژان کارلوس بازیکن برزیلی تیم فوتبال نائوچیکو که در دو پنجره نقل و انتقالاتی اخیر به باشگاه استقلال لینک شده بود، در تیمش می ماند و کار انتقال او به جمع شاگردان ساپینتو رسماً منتفی شد.

وب سایت ge.globo با انتشار این خبر نوشت: مذاکرات ژان کارلوس رو به سردی گرائید و هیئت مدیره نائوچیکو به ماندگاری این هافبک اطمینان دارد. آنها تماس با باشگاه ایرانی را تکذیب می کنند و قصد دارند بازیکن شماره 10 را تا پایان قراردادش در سال 2024 حفظ کنند.

ایجنت این بازیکن تماس‌هایی از علاقه استقلال از ایران به این بازیکن را به گوش مدیران رساند اما پیشنهاد رسمی ارائه نشد. نائوچیکو روی ایده ماندگاری ژان کار می کند، زیرا هیچ سیگنال مشخصی از سوی مدیران ایرانی وجود نداشت.

مذاکرات برای انتقال ژان توسط دیویدسون اندروز مدیربرنامه این بازیکن با یکی از ایجنت های فیفا به نام رضا فیض بخش انجام شد، اما این مذاکرات هرگز بین باشگاه‌ها صورت نگرفت.

نائوچیکو نامه‌ای از طریق مدیربرنامه ژان ارسال و برای صحبت با مدیران استقلال اعلام آمادگی کرد و حتی مبلغی را که مایل به انجام مذاکره است نیز تعیین نمود، اما هرگز پاسخی از سوی تیم ایرانی دریافت نکرد.

به این ترتیب و بدون ارتباط رسمی دو باشگاه و تنها از طریق مذاکرات واسطه‌ها، نائوچیکو هم در دیدار مقابل نووریزونتینو و هم بازی با گرمیو از ژان کارلوس استفاده کرد آن هم در شرایطی که ژان در پایان بازی با نووریزونتینو حال و هوای خداحافظی با چشمانی اشکبار داشت و به همین دلیل روبرتو فرناندز سرمربی این تیم خواستار تعیین وضعیت این بازیکن شد.

دیدگاه تان را بنویسید