لیگ ملت های والیبال 2022| فینالیست هشتم هلند یا اسلوونی؟

تیم ملی والیبال آرژانتین با قبول شکست مقابل آمریکا شانس صعود به مرحله پایانی را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ در روز پایانی مرحله گروهی لیگ ملت های والیبال تیم ملی آرژانتین در دیداری زیبا و طولانی با نتیجه 3-2 مقابل آمریکا شکست خورد و از رسیدن به دور پایانی بازماند. آرژانتین در این دیدار دست های دوم و سوم را پیروز شد اما در دست های اول، چهارم و پنجم شکست خورد.

آرژانتینی ها که در این تورنمنت در مجموع عملکرد قابل توجهی نداشتند به لطف قرعه مناسبی که در دورهای پایانی نصیب شان شده بود شانس صعود پیدا کرده بودند. تقابل با دو تیم آمریکا و فرانسه که صعودشان قطعی بود و به بازیکنان اصلی استراحت دادند.

فرانسه در مقابل آرژانتین بازیکنان کلیدی اش را اصلا بازی نداد و بازی را واگذار کرد. اما آمریکا پس از این که دو دست را واگذار کرد، پاسور و پشت خط زن اصلی اش را به میدان فرستاد و بازی را برگرداند. به این ترتیب رویای صعود آلبی سلسته نقش بر آب شد.

تیم هشتم صعود کننده از بین تیم های هلند و اسلوونی خواهد بود که البته نارنجی پوشان شانس بیشتری دارند. آنها در دیدار مقابل ایتالیا اگر بتوانند بازی را به دست پنجم بکشانند در هر صورت صعود خواهند کرد. حتی باخت 3-0 یا 3-1 مقابل ایتالیا هم در صورتی که اسلوونی نتواند لهستان را شکست دهد حکم به صعود هلند می دهد.

دیدگاه تان را بنویسید