معارفه رسمی کریستنسن به عنوان بازیکن بارسا+عکس

باشگاه بارسلونا به صورت رسمی از ستاره دانمارکی رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ آندریاس کریستنسن که پیش از این عقد قراردادش با باشگاه بارسلونا رسما اعلام شده بود؛ امروز در مراسمی در مقر باشگاه بارسا، در کنار خوان لاپورتا، رئیس باشگاه ایستاد و به صورت رسمی به هواداران بلوگرانا معرفی شد.

 

کریستنسن که از چلسی به بارسلونا پیوسته بعد از شرکت در تست‌های پزشکی باشگاه کاتالان پای یک قرارداد چهارساله را امضا کرده و تا سال 2026 بازیکن این تیم خواهد بود. بارسلونا در قرارداد این مدافع دانمارکی بند آزادسازی 500 میلیونی یوریی گنجانده است.

در مراسم معرفی کریستنسن، خوان لاپورتا و او که با کت و شلوار رسمی در مقابل دوربین‌ها قرار گرفته بودند پیراهن بارسا را به دست گرفته و رو به دوربین‌ها نشان دادند که نام کریستنسن بر آن نقش بسته بود.

رئیس باشگاه بارسلونا در این مراسم به هواداران گفت که مدافع دانمارکی از کودکی هوادار و شیفته بارسا بوده است. لاپورتا در این باره گفت:"کریستنسن وقتی 8 ساله بود روی یک کاغذ رویایش را نوشت. رویای او چه بوده؟ بازیکن بارسلونا شدن. ما این کاغذ را در اختیار داریم. ما بازیکنانی می‌خواهیم که عاشق بازی کردن در این تیم باشند".

مدافع دانمارکی هم بعد از لاپورتا صحبت کرد و گفت:" امضا کردن قرارداد با بارسلونا برای من رویایی است که به واقعیت پیوست. بی‌صبرانه منتظر شروع تمریناتم هستم تا در کنار هم‌تیمی‌های جدیدم تمرین کنم".

 

دیدگاه تان را بنویسید