مسی به بارسلونا برگشت

لیونل مسی بعد از اتمام فصل و انجام مسابقات ملی، به بارسلونا برگشت تا ضمن استراحت در این شهر، در جشن عروسی هم تیمی سابق خود هم شرکت کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس, لیونل مسی، اسطوره بارسلونا که فصل گذشته این تیم را ترک کرد و راهی پاری سن ژرمن شد، بعد از اتمام فصل و مسابقات ملی، راهی بارسلونا شده تا تعطیلات خود را در این شهر سپری کند.

اولین فصل حضور لیونل مسی در ترکیب پاری سن ژرمن و جدایی این ستاره محبوب از بارسلونا چندان برای او خوب پیش نرفت و این بازیکن نتوانست درخشش گذشته خود را در تیم جدیدش تکرار کند. اما اوضاع در رده ملی برای لیونل مسی متفاوت شده و او در یک سال اخیر موفق به فتح دو جام با لباس تیم ملی آرژانتین شده است. حالا فصل برای لیونل مسی به پایان رسیده و این بازیکن در روزهای اخیر در حال سپری کردن تعطیلات بوده است.

لئو مسی و لوئیس سوارز، دو ستاره سابق کاتالان ها در حال حاضر در بارسلونا حضور دارند و هر دو بازیکن طی چند روز آینده به خانواده های شان ملحق خواهند شد. مسی آخرین روزهای تعطیلات خود را در شهر بارسلونا سپری می کند و همچنین به نظر می رسد لیونل مسی قصد دارد در این مدت در مراسم عروسی یوردی آلبا، دوست و هم تیمی سابق خود در بارسلونا نیز شرکت کند. 

در نهایت این بازیکن در تاریخ چهار جولای به تور پاری سن ژرمن در ژاپن ملحق شده و رسما تمرینات پیش فصل خود را آغاز می کند. لیونل مسی بارها در هفته های اخیر وعده داده که فصل دوم در پاری سن ژرمن برای او متفاوت خواهد بود و این بازیکن قصد دارد درخشش گذشته خود در لیگ قهرمانان را در این تیم تکرار کند.

jmqffopd

دیدگاه تان را بنویسید