آلوس: با هواپیما دنبال لیونل مسی می‌روم!

دنی آلوس، مدافع برزیلی و باتجربه بارسلونا خواهان بازگشت لیونل مسی به این باشگاه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ شاید یک سال پیش در این مقطع کمتر کسی باور می کرد دنی آلوس فصل بعد لباس بارسلونا را به تن کرده و لیونل مسی بعد از دو دهه این باشگاه را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کند، اما حالا این اتفاق رخ داده است. حالا دنی آلوس در مصاحبه ای مدعی شد اگر شرایط توافق برای بازگشت لیونل مسی به بارسلونا مهیا بود، او همین حالا هواپیمایی گرفته و برای آوردن این بازیکن از فرانسه به اسپانیا اقدام می کرد.

دنی آلوس گفت: "آیا می‌خواهم لیونل مسی به بارسلونا بازگردد؟ اگر او بخواهد، من دعوتش می‌کنم. وداع در خانه فوق العاده خواهد بود، مایکل جردن این کار را انجام داد و لئو نیز می‌تواند همین کار را تکرار کند. البته بارسلونا در حال حاضر نیز مهره های باکیفیت در ترکیب خود کم ندارد، اما مسی می تواند همان بازیکنی باشد که هر تیمی کم دارد. اگر دست من بود، یک هواپیما گرفته و به دنبال لیونل مسی می رفتم تا او را برای هواداران به این باشگاه بیاورم.

جدایی لیونل مسی و انتقال این بازیکن به پاری سن ژرمن؟ دیگر هیچ اتفاقی در دنیای فوتبال من را شگفت زده نمی کند. جدایی لیونل مسی و غیبت او در ترکیب بارسلونا بهترین سناریوی ممکن نیست. ما برای هم به دنیا آمده بودیم و رابطه فوق العاده ای داشتیم. هر کسی گاهی اوقات ممکن است عصبانی شود، اما در ادامه دوباره راه بازگشت وجود دارد."

 

دیدگاه تان را بنویسید