بالاخره رقیب بارسلونا در جام خوان گامپر مشخص شد

پوماز مکزیک درخواست بارسلونا برای حضور در جام خوان گامپر را پذیرفت و این دیدار در ورزشگاه اسپاتیفای آرنا یا همان نیوکمپ برگزار می شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بعد از انصراف تیم های مختلف، بالاخره یکی تیم مکزیکی دعوت بارسلونا برای حضور در جام خوان گامپر را پذیرفت و برای اولین بار دیداری در ورزشگاه نیوکمپ با عنوان اسپاتیفای آرنا برگزار خواهد شد.

پس از این که رم به صورت یک طرفه و بدون ارائه دلیل از توافق با بارسلونا برای حضور در جام خوان گامپر خارج شد، برخی از خبرگزاری‌ها از احتمال حضور میلان به جای رم در این دیدار خبر دادند. این ادعا هرگز رنگ واقعیت نگرفت تا این گمانه‌زنی که تیم‌های اروپایی به درخواست ناصر الخلیفی، رئیس اتحادیه باشگاه‌های اروپایی از رویارویی با تیم‌های شورشی حاضر در پروژه سوپرلیگ خودداری کنند قوت بگیرد.

با کناره‌گیری رم در فاصله یک ماه مانده تا برگزاری این دیدار و مشخص شدن برنامه پیش فصل اکثر باشگاه‌های اروپایی، کار بارسا برای برگزاری این دیدار مقابل یک رقیب شناخته شده اروپایی سخت‌تر شد تا در نهایت کاتالونیایی‌ها به فکر برگزاری این دیدار مقابل تیم‌های غیر اروپایی بیفتند.

رقبای بارسا از مکزیک و فرانسه می‌آیند

یونیورسیداد ناسیونال مکزیک که به نام پوماز شناخته می‌شود، هفتم آگوست (۱۶ مرداد) در ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ به مصاف بارسا خواهد رفت تا نخستین دیدار بارسا با نام جدید این ورزشگاه مقابل این تیم مکزیکی برگزار شود. پوماز تا به حال ۳ بار عنوان قهرمانی جام قهرمانان کونکاکاف را کسب کرده و در طول ۷۲ سال حضور در لیگ سطح نخست مکزیک، ۷ عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داده تا ششمین تیم پر افتخار لیگا ام‌ایکس مکزیک لقب بگیرد. هوگو سانچز، اسطوره تیم ملی مکزیک فوتبال خود را از این باشگاه آغاز کرده و مدتی را به عنوان سرمربی این باشگاه فعالیت کرد و جام سانتیاگو برنابئو را هم به خود اختصاص داد. پوماز پس از لئون، دومین باشگاه مکزیکی خواهد بود که در این دیدار به میدان می‌رود. لئون سال ۲۰۱۴ در این دیدار به میدان رفت و در نهایت با حساب 6 بر صفر شکست خورد.

پس از کناره‌گیری رم، بارسا برای پیدا کردن رقیبی که هر 2 تیم آقایان و بانوان آن‌ها تقویم خالی در اوایل آگوست داشته باشند، کار سختی داشت و در نهایت مجبور شد دیدار بانوان را با حدود ۳ هفته تاخیر و ۲۳ آگوست (اول شهریور) برگزار کند. مون‌پلیه، تیم پنجم فصل گذشته لیگ بانوان فرانسه رقیب بانوان بارسا در ورزشگاه یوهان کرویف خواهد بود.

تقویم پیش‌فصل تکمیل شد

به این ترتیب تقویم دیدارهای پیش‌فصل بارسلونا تکمیل شد. آن‌ها در اردوی آمریکا باید مقابل رئال‌مادرید، اینترمیامی و یوونتوس به میدان بروند و پس از آن در نخستین بازی خانگی خود میزبان تیم مکزیکی خواهند بود.

دیدگاه تان را بنویسید