دعوای پرسپولیس و مس بر سر دلارهای منشا!

گادوین منشا با وجود انجام مذاکره با پرسپولیس، قراردادش را با مس رفسنجان تمدید کرد. این اتفاق با برخی حواشی میان مدیران دو باشگاه همراه شده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، گادوین منشا یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای تقویت خط حمله پرسپولیس بود اما او در مس رفسنجان باقی ماند تا به همراه لوسیانو پریرا، خط حمله تمام خارجی این تیم را تشکیل دهد. 

علی علیزاده، بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و معاون کنونی این باشگاه، روز گذشته به خبرنگاران گفت:"ما حدود 80 هزار دلار کمتر از پرسپولیس به او پیشنهاد دادیم. خدا را گواه می‌گیرم ما کمتر از پرسپولیس به منشا دادیم که باید از او تشکر کنم که بخاطر باشگاه، مدیریت و شخص ربیعی برگشت به تیم ما. وقتی بازیکنی در تیم ما می ماند یعنی اذیت نشده است و عملکرد باشگاه خیلی خوب بوده است."

 علیزاده در مورد اینکه چقدر پرسپولیس به منشا دستمزد پیشنهاد داده و صحبتهایی درباره پیشنهاد 200 هزار دلاری این باشگاه به آقای گل فصل گذشه منتشر شده بود، چنین توضیحی داد:" نمی‌دانم چقدر پرسپولیس پیشنهاد داده است اما پیشنهادشان قطعا بیشتر از 200 هزار دلار بوده است.به هر حال ما قراردادمان با منشا را بستیم و خوشحالیم که یک فصل دیگر در خدمتش هستیم."

این مسئله با واکنش باشگاه پرسپولیس همراه بود و حتی شنیده می شود سرخپوشان قصد شکایت از معاون باشگاه مس را دارند. 

محمدی: چطور ۸۰ هزار دلار کم‌تر به منشا دادید و در مس ماند؟

محمد محمدی درباره اظهارات علی علیزاده، معاون باشگاه مس رفسنجان که عنوان کرده بود این باشگاه با گادوین منشا ۸۰ هزار دلار کم‌تر از پرسپولیس قرارداد بسته است گفت: علی علیزاده از دوستان خوب من است و بسیار فرد با شخصیتی است اما از او من یک سوال دارم. در این دوره زمانه و با این مشکلات اقتصادی که ۱۰۰۰ تومان هم ۱۰۰۰ تومان است آیا بازیکنی که به‌خاطر گرفتن دلار به ایران آمده است آیا با پیشنهاد ۸۰ هزار دلار کم‌تر به مس رفسنجان می‌پیوندد؟ اگر ما ۸۰ هزار دلار بیش‌تر می‌دادیم آیا منشا در مس می‌ماند؟ پس این صحبت ایراد دارد و درست نیست. این تیم مس که پول بیش‌تری به منشا داده نه پرسپولیس.

او ادامه داد: مذاکرات ما با منشا در حدی بود که نصف پیشنهاد باشگاه مس را به او دادیم و در نهایت هم با او به توافق نرسیدیم. ما بودجه محدودی داریم و بازیکنانی که به پرسپولیس آمده‌اند واقعا دلی آمده‌اند. ما خیلی کم‌تر از سایر باشگاه‌ها به بازیکنان‌مان پول دادیم. آن‌ها به‌خاطر اسم پرسپولیس به این تیم آمده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید