تلاش مس برای حفظ منشا

باشگاه مس تلاش می کند مانع از بازگشت گادوین منشا به پرسپولیس شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مس یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات بوده است. تیم محمد ربیعی که در لیگ بیست و یکم فراتر از حد انتظار ظاهر شد، به دنبال تقویت تیم خود برای فصل جدید است.

علی علیزاده معاون باشگاه مس رفسنجان درباره خریدهای جدید این تیم گفت: خدا را شکر خریدهای بدی نبوده اند. نسبت به لیستی که اقای ربیعی داده اند، در حال جذب بازیکن هستیم. البته باید این نکته را ذکر کنیم که در این بازار نقل و انتقالات نمی توانستیم بازیکن گران قیمت را جذب کنیم. نسبت به بودجه ای که باشگاه دارد، آقای ربیعی بازیکنان مورد نظرشان را تعیین کنند. چون ایشان خودشان شرایط باشگاه را می دانند و هم مسیر پیش می رویم.

وی ادامه داد: اکنون نیز قرارداد شاهین توکلی را تمدید کردیم و کارهاش را انجام دادیم. با چند بازیکن خارج از ایران و چند نفر از بازیکنان خودمان نیز در حال مذاکره ایم تا ان‌شاءالله بتوانیم یک تیم خوب را راهی مسابقات کنیم.

علیزاده درخصوص احتمال پیوستن منشا به پرسپولیس نیز پاسخ داد: ما با منشا و مدیربرنامه هایش مذاکره می کنیم. اگر در توانمان باشد، در خدمت او هستیم و اگر هم به او پول بیشتری بدهند طبیعی است. پرسپولیس باشگاهی است که هر کسی علاقه دارد در آنجا بازی کند. اگر هم پیشنهاد مالی خوب باشد دیگر چه بهتر. ولی ما تما تلاشمان را می کنیم تا بازیکنان فصل قبل را حفظ کنیم.

وی درباره اینکه مس در خفا و چراغ خاموش بازیکنان خوبی را جذب کرده است، گفت: متأسفانه بعضی اوقات باید از باشگاه و کانالی که در حال مذاکره هستید باید مراقبت کنید. باشگاه ما همیشه ساکت و بدون حاشیه بوده است و همیشه در هر کاری که انجام داده، این مسائل سرلوحه کارمان بوده است. ما فصل قبل با بعضی از بازیکنان قرارداد 2 ساله امضا کردیم.

معاون باشگاه مس اضافه کرد: بعضی از پست ها در فصل قبل باعث شد ما نتایج خوبی نگیریم و نیازمند تقویت بودند که در حال انجام آن هستیم. دلایلی که ما بدون سر و صدا کار می کنیم این است که هم بازار تلاطم زیادی دارد و هم اگر دست روی بازیکنی بگذاریم که شلوغ شود، باعث بازارگرمی خواهد شد. در بازار نقل و انتقالات باید بدون سر و صدا جلو رفت.

او درباره جدایی دو بازیکن عمانی این تیم نیز خاطرنشان کرد: بله این دو بازیکن جدا شدند و جا دارد از آنها تشکر کنم که واقعا برای تیم ما زحمت کشیدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید