نگرانی کاپیتان صمد برای آینده بسکتبال + عکس

کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران، برای آینده این رشته ابراز نگرانی کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، در جریان مسابقات پنجره سوم انتخابی جام جهانی بسکتبال 2023، روز گذشته (جمعه) 10 تیر 1401 تیم ملی ایران در آستانه به مصاف میزبان خود قزاقستان رفت و با نتیجه 60 - 68 تن به شکست داد تا باعث ناراحتی صمد نیکخوه‌بهرامی کاپیتان سابق تیم ملی ایران شود.

نیکخواه بهرامی که مدتی است از تیم ملی خداحافظی کرده و در آمریکا حضور دارد، با انتشار یک استوری با توجه به نمایش تیم ایران مقابل قزاقستان، برای آینده این رشته ابراز نگرانی کرد. در ادامه استوری صمد نیکخواه بهرامی آمده است:

صمد نیکخواه‌بهرامی

در این دیدار تیم ملی ایران عملکرد بسیار بدی در پرتا‌ب‌های سه امتیازی داشت و برای اولین بدون حتی یک پرتاب سه امتیازی موفق به کار خود در یک بازی رسمی پایان داد! بازیکنانی چون محمد جمشیدی در این بازی 33 دقیقه در زمین حضور داشتند، اما با یک آمار فاجعه تنها 6 امتیاز را به دست‌ آوردند. 

شاگردان سعید ارمغانی که برای جبران باخت خانگی پنجره دوم مقابل قزاقستان پا به میدان گذاشتند، در انجام این کار ناموفق بودند تا دومین باخت تاریخ بسکتبال ایران مقابل قزاق‌ها رقم بخورد. با این باخت صعود بلند قامتان ایران به جام جهانی 2023 نیز سخت‌تر شد، چرا که نتایج تیم‌ها در این پنجره به پنجره‌های بعد انتخابی‌ها انتقال پیدا می‌کند.

دیدگاه تان را بنویسید