میزبانی ضعیف بلغارها و نارضایتی ملی پوشان والیبال

تیم ملی والیبال ایران در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال در صوفیه بلغارستان به میدان می‌رود اما شرایط میزبانی در مورد اسکان تیم‌ها چندان مطلوب نیست.

لینک کوتاه کپی شد
جی پلاس؛ هتل آفیشیال تیم‌های حاضر در هفته دوم لیگ ملت‌های والیبال هتل «ویتوشا» نام دارد که در محله متوسطی نزدیک به فرودگاه شهر صوفیه است که قدمت بیش از ۱۵ ساله دارد و چهار ستاره است.

این هتل هر چند از لحاظ دسترسی محلی موقعیت مناسبی دارد، اما اغلب تیم‌های شرکت کننده در این هفته از وضعیت غذا، ظرفیت سالن بدنسازی و همچنین اینترنت در اتاق‌ها ناراضی هستند.

تنوع غذایی محدود، کوچک بودن سالن بدنسازی که به اجبار تمرین تیم‌ها را به دو بخش تقسیم کرده و همچنین سرعت پایین اینترنت باعث نارضایتی بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم‌ها شده است.

به نظر می‌رسد فدراسیون والیبال بلغارستان برای میزبانی از این هفته با انتخاب هتل چهار ستاره تا اینجا و پیش از شروع مسابقات ضعیف عمل کرده است.

این در حالی است که در ورودی و لابی هتل نیز هیچ نماد یا تابلو و بنری در ارتباط با مسابقات دیده نمی‌شود! حتی برخلاف رسم متدوال در فرودگاه کوچک شهر صوفیه هم اطلاع رسانی از بابت این میزبانی مهم با نصب بنر صورت نگرفته بود.

هفته دوم لیگ ملت‌ها سال 2022 در گروه مردان از روز سه‌شنبه 31 خرداد در دو کشور بلغارستان و فیلیپین آغاز می‌شود. تیم‌های بلغارستان، ایران، آمریکا، برزیل، کانادا، استرالیا، لهستان و صربستان در شهر صوفیه و در قالب گروه چهارم لیگ ملت‌ها باهم بازی می‌کنند.

دیدگاه تان را بنویسید