مسی می خواست در آن لحظه من را بکُشد!

بازیکن آرژانتینی پاری سن ژرمن خاطره جالبی از لیونل مسی تعریف کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پاردس پیش از پیوستن مسی به پاری سن ژرمن در جریان دیدار این تیم برابر بارسلونا در لیگ قهرمانان با این بازیکن روبرو شده بود. 

 

در این دیدار که در مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان برگزار شده و با پیروزی 1-4 پی اس جی در بازی رفت همراه شد، اتفاق جالبی بین این دو بازیکن افتاد. 

پاردس در گفتگو با Caja Negra در این باره اظهار داشت:« او واقعا عصبانی شد، چون من حرفی به یکی از بازیکنان پی اس جی زدم و او به صورت اتفاقی حرف من را شنید و از این که چنین صحبتی مطرح شده بسیار خشمگین شد.»

او درباره احساسی که از این اتفاق داشته گفت:« او به حدی عصبانی شده بود که باورکردنی نبود. این اتفاق من را واقعا ترساند. صحنه بسیار بدی در زمین بود. او می‌خواست در آن لحظه من را بکشد و من فقط می‌خواستم به خانه بروم.»

این هافبک پی اس جی که حالا با مسی هم تیمی شده درباره اولین دیدارش با او پس از این اتفاق اضافه کرد:« ما مدتی بعد در اردوی تیم ملی یکدیگر را دیدیم و او طوری رفتار کرد که انگار اتفاقی نیفتاده است. او به من نشان داد که چه شخصیت بزرگی دارد. حالا وقتی صحبت آن اتفاق می‌شود به آن می‌خندیم اما او در آن زمان واقعا می‌خواست من را بکشد!»

دیدگاه تان را بنویسید