واکنش وریا غفوری به حمایت علی دایی

کاپیتان استقلال به حمایت علی دایی از او واکنش نشان داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، وریا غفوری کاپیتان استقلال بعد از تساوی استقلال مقابل آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی گفت: جا دارد از هواداران تشکر کنم. واقعا سنگ تمام گذاشتند، دم همه آنها گرم. متاسفانه 3 امتیاز را نگرفتیم اما بازی خوبی انجام دادیم. شایسته این بودیم که 3 امتیاز را بگیریم. دو بازی دیگر داریم و با تمام وجود جلو می رویم تا آن دو بازی را بگیریم.

او درباره حمایت هواداران از خودش گفت: نمی دانم چطور از هواداران تشکر کنم. واقعا نمی دانم؛ زبانم قاصر است که کلمات را برای این هوادار بیان کنم. فقط می توانم بگویم ممنون آنها هستم. از مهر و محبت شان ممنونم. تا آخرین روزی که زندگی می کنم در ذهن و دلم می ماند.

کاپیتان استقلال درباره اینکه فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری به نبودن عکس وریا غفوری در وال برنامه فوتبال برتر اعتراض کرده، خاطرنشان کرد: همانطور که هفته قبل گفتم، از آقا فرهاد تشکر می کنم. ایشان در حق ما فراتر از یک مربی بوده است. در این دو سالی که کار می کنیم همیشه از خودشان گذشتند تا تیم موفق باشد. از آقافرهاد ممنونم و امیدوارم عمری باقی باشد تا لطف ایشان و زحمات ایشان را جبران کنم و بیشتر از قبل و بهتر از قبل با تمام وجودم برایش بازی کنم و موفقیت های بیشتری کسب کنیم.

غفوری درباره پست حمایت علیی دایی از خودش افزود: آقای دایی لطف داشتند. همیشه به ایشان ارادت داریم، او اسطوره بزرگی است و باید قدر چنین آدم هایی را همه مردم ایران بدانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید