تکذیب کلاهبرداری ملی‌پوش امید ایران

خبر کلاهبرداری یکی از بازیکنان تیم ملی امید در تاشکند، توسط فراز فاطمی تکذیب شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از آن که صبح امروز (شنبه) 28 خرداد 1401، خبرهایی مبنی بر کلاهبرداری یکی از ملی پوشان تیم امید ایران از هم تیمی‌ها و اعضای کادرفنی توسط رسانه‌ها منتشر شد، فراز فاطمی سرپرست تیم زیر 23 سال ایران این خبر را تکذیب کرد.

فراز فاطمی سرپرست تیم ملی امید در این مورد به فارس گفت: این موضوع را کاملاً تکذیب می‌کنم زیرا بازیکنان تیم امید برای حضور در اردو از فیلترهای فنی و اخلاقی رد شده‌اند. تیم ما در رقابت‌های قهرمانی آسیا از لحاظ نظم و انضباط و اخلاق جزو الگوهای جام بود. ضمن اینکه در طول حضورمان در ازبکستان در کل یک روز آن هم یک ساعت و نیم برای خرید بیرون رفتیم و به هتل بازگشتیم. مجموع رفت و آمد ما دو ساعت نشد حتی بسیاری از نفرات چیزی هم نخریدند که کسی بخواهد پولی از آنها بگیرد. 

وی افزود: من بر کلیه امور تیم احاطه داشتم و اصلا چنین موضوعی که مطرح شده است صحت ندارد. خیلی دوست دارم اگر بازیکنی از هم‌تیمی‌اش طلبی دارد با خود من تماس بگیرد و بگوید از چه کسی طلبکار است. هیچ یک از نفرات حاضر در اردو با من چنین تماسی نگرفتند و اولین بار است که چنین مسئله‌ای را می‌شنوم.

سرپرست تیم ملی امید تصریح کرد:‌ این خبر از نظر من و تا جایی که در جریان هستم یک شیطنت است. تمام بازیکنان تیم امید در لیگ‌های تیم برتری بازی می‌کنند و دنبال چنین کارهایی نیستند. باور کنید تیم ما از لحاظ شخصیتی از الگوهای رقابت قهرمانی آسیا بود. بازیکنان داخل اردو رفتار بسیار خوبی داشتند و دچار حاشیه نشدیم. 

فاطمی در مورد زمان آغاز اردوی تیم ملی امید توضیح داد: از اوایل مرداد اردوی 10 روزه تا دو هفته‌ای را برای رقابت‌های همبستگی کشورهای اسلامی برگزار خواهیم کرد و در پایان این اردو عازم  قونیه ترکیه می‌شویم. طبق صحبتی که با مهدوی‌کیا داشتیم قرار است لیست 23 نفره مدنظر خود را دراختیار ما قرار بدهد. چند روز قبل از اردو هم به ایران می‌آید

دیدگاه تان را بنویسید