جی پلاس

لحظات جنجالی جهان ورزش| آربلوئا؛ بازیکنی که در شبکه های اجتماعی حاشیه ساز می شد

مدافع سابق رئال مادرید در شبکه های اجتماعی با توئیت های خود جنجال به وجود می آورد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، فرشته مقدم: آلوارو آربلوئا بیشتر دوران ورزشی اش را در رئال مادرید سپری کرد. مدافع اسپانیایی که توانست قهرمانی در جهان و یورو را با لاروخا تجربه کند در زمین فوتبال کم حاشیه بود اما در شبکه های اجتماعی نسبت به اتفاق ها بی تفاوت نمی ماند و با توئیت ها و مصاحبه هایش جنجال به پا می کرد. 

جرارد پیکه 

رقابت بین رئال مادرید و بارسلونا موجب شده بود آربلوئا و جرارد پیکه از هر فرصتی برای کنایه زدن به هم استفاده کنند. در سال ۲۰۱۳ مدافع بارسلونا در واکنش به پیروزی مادرید برابر الچه با یک پنالتی بحث برانگیز نوشت: "در حال تماشای یک فیلم خنده دار از شبکه کانال پلاس لالیگا هستم..." آربلوئا پس از سوت پایان بازی نوشت: "از سه امتیاز کسب شده خوشحالم. خوشحالم که برخی ها تئاتر را با سینما عوض کردند، این همیشه اتفاق خوبی است." مدافع پیشین رئال مادرید، بازیکنان بارسلونا را به نمایش بازی کردن در جریان بازی ها متهم کرد. 

سه سال بعد آربلوئا در واکنش به شکست بارسلونا مقابل رئال سوسیداد نوشت: "چقدر پیروزی برابر یازده نفر سخت است! بازی فوق العاده از یارامندی و گرانرو، وظیفه تان را به خوبی انجام دادید. تبریک به پیراتا!" مدافع اسپانیایی به پیروزی بارسلونا مقابل اتلتیکومادرید ۱۰ نفره در لیگ قهرمانان کنایه زد. پیکه نسبت به این موضوع سکوت نکرد و توئیت کرد: "بازیکنی که یک بار از ۳۲ بار در ترکیب اصلی قرار می گیرد شایسته پاسخ نیست." 

روزنامه نگار

پیکه که از هر فرصتی برای کنایه زدن به رئال مادرید استفاده می کند این بار ارزش های این تیم را زیر سوال برد. آربلوئا به سرعت در توئیتر واکنش نشان داد و نوشت: "اگر کسی درباره ارزش های ما سوال کند، بگویید خوانیتو کسی است که همه ما می خواهیم شبیه به او شویم." کیم دومنک، روزنامه نگار "ال چیرینگیتو" با به اشتراک گذاشتن ویدئویی حرکت غیرورزشی خوانیتو را یادآوری کرد (بازیکن سابق رئال مادرید سر لوتر ماتئوس را در دیدار مقابل بایرن مونیخ لگد کرد). آربلوئا پاسخ دومنک را داد و نوشت: "یک مرد نباید از این که اشتباه خود را متوجه شده است خجالت بکشد، مانند این است که بگویید امروز انسان بهتری نسبت به دیروز هستم." مدافع اسپانیایی به عذرخواهی خوانیتو از ماتئوس پس از پایان بازی اشاره کرد.

رئال مادرید 

رئال مادرید در سال ۲۰۱۶ برای یازدهمین بار فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. آربلوئا به یاد خوانان (هوادار رئال مادرید که در سانحه قطار درگذشت) این قهرمانی را جشن گرفت‌. او با منتشر کردن عکسی از جام و پیراهنی که روی آن نوشته شده بود "live forever" توئیت کرد:" به پیش رئال مادرید" سپس در پرانترز از یک فحش رکیک استفاده کرد چون خوانان به این شکل رئال مادرید را تشویق می کرد. آربلوئا "دسیما" را نیز به هوادار فقید تقدیم کرده بود‌‌. 

اعتراض به داوری 

رئال مادرید و بارسلونا در سوپرجام اسپانیا ۲۰۱۷ برابر هم قرار گرفتند. مدافع اسپانیایی با وجود پیروزی ۳ بر یک سفیدپوشان از قضاوت دیدار رفت ناراضی بود. او پس از این که داور علیه مادرید پنالتی اعلام کرد در توئیترش نوشت: "یک روز دیگر این اتفاق افتاد و دوباره برابر بارسلونا." سپس در واکنش به اخراج کریستیانو رونالدو توئیت کرد: "به ما می خندند. متاسفانه" در ادامه به برتری سفیدپوشان اشاره کرد و به بارسلونا کنایه زد که با کمک داور هم  نتوانست به هدفش برسد. مدافع اسپانیایی نوشت: " نه حتی با ۱۲ نفر... به سمت چراگاه!"

ایکر کاسیاس 

یکی دیگر از رفتارهای عجیب مدافع اسپانیایی بازنشر کردن توئیتی بود که عملکرد بازیکنان رئال مادرید را بررسی و از کاسیاس به عنوان تومور سرطانی که باشگاه سفیدپوشان را در بر گرفته است یاد کرد. البته آربلوئا از طریق شبکه های اجتماعی عذرخواهی کرد و نوشت که خط به خط گزارش ۶۸ صفحه ای را نخوانده است و نمی دانسته کاسیاس را این چنین توصیف کرده است.

تیم ملی فرانسه 

تیم ملی پرتغال در فینال یورو ۲۰۱۶ با پیروزی یک بر صفر مقابل فرانسه قهرمان شد. آربلوئا از این فرصت استفاده کرد تا علاوه بر تبریک به کریستیانو رونالدو و په په (هم تیمی هایش در رئال مادرید) به دیدیه دشان در رابطه با دعوت نکردن کریم بنزما به تیم ملی فرانسه  کنایه بزند. او در توئیترش نوشت: "این تاوان رها کردن بهترین مهاجم شماره ۹ جهان در خانه است..."

لیونل مسی 

ستاره آرژانتینی اکنون بازیکن پاری‌سن ژرمن است اما سال ها برای بارسلونا، یعنی رقیب قدیمی رئال مادرید بازی می کرد. در آن دوران آربلوئا برای بازنشسته شدن مهاجم آلبی سلسته روزشماری می کرد. او در یک مصاحبه گفت: "مسی خیلی خوب است اما هرگز از بازی اش لذت نبردم و فکر کنم هرگز لذت نبرم. امیدوارم هر چه زودتر بازنشسته شود. من برای این اتفاق روز شماری می کنم."

دیدگاه تان را بنویسید