در گفت و گو با جی پلاس

امیرحسین اصلانیان: بازی قدرت در فدراسیون تیم ملی را به این روز انداخت/ به خاطر هتل و زمین مجانی در قطر اردو زدیم!

مهاجم اسبق پرسپولیس معتقد است بازی قدرت، باعث شده شرایط تیم ملی اینگونه نابسامان باشد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ امیرحسین اصلانیان، مهاجم گلزن پرسپولیس در دهه 80 یکی از بازیکنانی بود که در ترکیب قرمزها، نام خود را در فوتبال ایران مطرح کرد و در حاشیه خلیج فارس هم توپ زد.

هالک پرسپولیس در این سال ها، چندان در فضای مربیگری وارد نشده اما در عرصه کارشناسی حضوری پر رنگ دارد.

اصلانیان، درباره خریدهای پرسپولیس در روزهای اخیر، در گفت و گو با جی پلاس ورزشی گفت: با توجه به فصلی که گذشت و نقاط ضعفی که باید ترمیم می شد، باید در آن نقاط بازیکن جذب می شد که در دروازه و دفاع وسط مشکل داشتیم. پورعلی گنجی و بیرانوند، یک سال از بازی دور بودند که پورعلی گنجی مصدوم و بیرانوند در تیم خود رزرو بود، اما امیدواریم به شرایط خوبی برگردند. بیرانوند هم برای جام جهانی باید در تیمش فیکس باشد که این میتواند به او کمک کند.

مهاجم اسبق پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره حکم کمیته انضباطی درباره بازی پرسپولیس و تراکتور گفت: درباره این حکم، اینکه بازی دو تیم بدون تماشاگر باشد طبیعی است و بهتر است تا زمانی که شرایط نرمال شود، بازی بدون تماشاگر باشد تا امنیت جانی بازیکنان تامین شود.

امیرحسین اصلانیان در بخش دیگری از صحبت هایش، با اشاره به جدایی فرهاد مجیدی از استقلال و حواشی نیمکت تیم رقیب گفت: درباره مجیدی تصمیم گیرنده خودش بود، اما در اوج و بهترین شرایط رفت و کار برای جانشین های او سخت است.

او ادامه داد: سکوها همیشه برای سرخابی ها، شرایط را سخت می کنند و وقتی کسی جایگزین مربی ای می شود که خاطرات خوبی بر جا گذاشته، قطعا کار برایش سخت می شود. ریسک پذیرفتن مربی ایرانی برای این پست بالاست و سکوها این اجازه را به او نمی دهند که نفس بکشد. این تیم بدون باخت قهرمان شده که کار مربی بعدی سخت می شود اما من امیدوارم رقیب همیشه قوی باشد تا ما هم قوی باشیم.

مهاجم اسبق پرسپولیس، گریزی هم به شرایط این روزهای تیم ملی زد و گفت: در قطر آنقدر هوا گرم است که خودشان این کشور را ترک کرده اند. به نظرم فقط چون هزینه ما را دادند و ما هم در ایران زمینی نداریم و نخواستند پول هتل و غذا بدهند راهی این کشور شدیم. ما به این روز افتاده ایم که برای هتل و زمین مجانی تیم ملی باید با 30 بازیکن در 50 درجه گرما، با کاور مقابل یکدیگر بازی کنند. واقعا آدم از این بی برنامگی متاثر می شود.

اصلانیان در پاسخ به این سوال که دلیل اینکه هیچ تیمی حاضر به بازی با ایران نمی شود، چیست، گفت: دلیلش این است که در فدراسیون، صندلی ها امانت است و هیچ پستی قطعی نشده و دوستان هم در بخش های مختلف با یکدیگر مشکل دارند. به همین دلیل، خیلی تلاش نمی کنند تا اگر بازی بگذارند، نکند بعدا خودشان در جام جهانی در راس کار نباشند و به نفع بقیه شود. امیدوارم از بالا وزارت ورود و تعیین تکلیف کند تا تلاش بیشتری صورت بگیرد.

دیدگاه تان را بنویسید