پرسپولیس به دنبال هایجک ستاره خارجی استقلال!

پرسپولیس در اندیشه یک نقل و انتقالات بزرگ است و قصد دارد کوین یامگا را از اردوگاه استقلال هایجک کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس برای تکمیل نقل و انتقالات خبرساز خود، به دنبال مذاکره با کوین یامگا و جلب نظر این بازیکن خارجی استقلال برای حضور در پرسپولیس است!

فارس نوشت: پس از کسب نایب قهرمانی لیگ برتر، باشگاه پرسپولیس پرقدرت وارد بازار نقل و انتقالات شد و تا اینجا توانسته با علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی‌گنجی قرارداد امضاء کند. این در حالی است که به احتمال فراوان قرارداد دانیال اسماعیلی‌فر هم امروز به امضاء خواهد رسید تا پرسپولیسی‌ها شروع طوفانی در نقل و انتقالات لیگ برتر داشته باشند.

یکی دیگر از بازیکنان مطرح لیگ برتر فصل گذشته که مورد توجه یحیی گل‌محمدی قرار گرفته سعید صادقی بازیکن ملی‌پوش تیم گل‌گهر سیرجان است که البته این روزها همراه با سایر ملی‌پوشان در اردوی قطر حضور دارد. صادقی علاوه بر پرسپولیس، تیم استقلال را هم خواهان خود می‌بیند و به احتمال فراوان در فصل آینده در یکی از این دو تیم توپ خواهد رفت.

این در حالی است که باشگاه پرسپولیس یکی دیگر از ستاره‌های لیگ برتری را مدنظر دارد و در صورت جذب این بازیکن به نوعی بمب نقل و انتقالات را منفجر خواهد کرد.

کوین یامگا بازیکن فصل گذشته تیم استقلال که عملکرد خیلی خوبی در این تیم داشت و گل‌های فراوانی برای آبی‌پوشان به ثمر رسانده بود، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و سرخ‌پوشان به دنبال جذب این بازیکن هستند. یامگا در فصلی که گذشت عملکرد خیلی خوبی داشت و یکی از ستاره‌های استقلال در این تیم بود که گل‌های فراوانی هم زد و سرمربی پرسپولیس خواهان جذب او شده به طوری که گزینه اول گل‌محمدی جذب یامگا است و اگر به هر دلیلی پرسپولیس نتواند این بازیکن را جذب کند آن وقت به دنبال جذب سعید صادقی خواهند رفت.

جذب یامگا در صورت به وقوع پیوستن می‌تواند بمب نقل و انتقالات این فصل فوتبال ایران نام بگیرد و باید منتظر روزهای آینده بود.

دیدگاه تان را بنویسید