یک تیم دیگر هم مشتری نکونام شد!

جواد نکونام در تابستان امسال مشتریان زیادی دارد و علاوه بر استقلال و فولاد، سپاهان هم تمایل خود را برای جذب این سرمربی نشان داده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، همراه با استقلال و فولاد که در حال رایزنی با جواد نکونام هستند، سپاهان هم با جدایی نویدکیا، به جمع مشتریان این مربی جوان اضافه شده و بخت خود را برای جذب او امتحان می کند.

با جدایی محرم نویدکیا از سمت سرمربیگری باشگاه سپاهان به نظر می رسد جواد نکونام به گزینه اول هدایت این تیم اصفهانی تبدیل شده است.

صبح امروز که محرم نویدکیا از سمت سرمربیگری سپاهان استعفا کرد و باشگاه سپاهان با استعفای او موافقت کرد، اینطور شایعه شد یحیی گل محمدی گزینه اول هدایت این تیم اصفهانی است.

با این حال حالا از سپاهان خبر می رسد جواد نکونام گزینه اصلی هدایت طلایی پوشان اصفهانی است و اگر هم تاکنون به پیشنهاد استقلال و فولاد پاسخ قطعی نداده است، دلیل آن پیشنهادی است که چند روز پیش از اصفهان به دستش رسیده است.

گفته می شود نکونام که به دنبال آماده کردن تیمی برای قهرمانی است، پیشنهاد سپاهان برایش بسیار جذاب است چون به خوبی می داند این تیم تمام امکانات برای رسیدن به هدفش را دارد.

گفتنی است یکی از بازیکنان سپاهان هم این خبر را تایید کرده است و ممکن است این مربی جوان با یک چرخش 180 درجه ای هدایت این تیم را قبول کند.

دیدگاه تان را بنویسید