واکنش برادر معاون اول رئیس جمهور به جدایی نکونام از فولاد

قائم مقام فولاد خوزستان از ماندن جواد نکونام در این تیم خبر داد و شایعات درباره پیوستن او به استقلال را رد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ روزهای اخبر مملو از شایعات مختلف درباره ماندن نکونام در فولاد یا رفتن او از این تیم به مقصد استقلال است اما مخبر، برادر معاون اول رئیس جمهور و قائم مقام فولاد به شایعات واکنش نشان داد.

داستان حضور‌ جواد نکونام در لیگ بیست و دوم روی نیمکت فولاد و یا انتخاب نیمکت استقلال به داغ‌ترین بحث این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. جواد نکونام در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود پس از دیدار برابر شهر خودرو مشهد در این خصوص گفت که از حضور در فولاد خوشحال است و همه چیز طبق برنامه پیش می‌رود و با توجه به قراردادی که دارد اگر باشگاه بتواند خواسته‌های او در نقل و انتقالات را برای حضور پر قدرت در لیگ بعدی و لیگ قهرمانان آسیا فراهم کند، در این تیم باقی خواهد ماند.

در جدیدترین خبر در این خصوص، مخبر دزفولی قائم مقام شرکت فولاد خوزستان و برادر با انتشار یک استوری مربوط به حضورش در رختکن تیم فولاد در کنار حمیدرضا گرشاسبی و جواد نکونام نوشت: جواد نکونام مربی تیم فولاد خوزستان خواهد ماند.

i3qpoqly

باشگاه فولادخوزستان در این چند روز در تلاش بوده تا خواسته‌های نکونام برای فصل بعدی را برآورده کند و شاید این استوری خبر قطعی حضور نکونام در فولاد باشد تا باز هم لالیگایی سابق را در فولاد آره‌نا ببینیم.

دیدگاه تان را بنویسید