رونالدوی چاق و 500 کیلومتر دوچرخه سواری!

رونالدوی برزیلی قصد دارد به قولی که داده عمل کند و 500 کیلومتر را رکاب بزند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ رونالدو نازاریو، اسطوره فوتبال برزیل، با طی کردن 500 کیلومتر با دوچرخه به وعده‌ای که درباره صعود وایادولید داده بود عمل می کند.

رونالدو در سال 2018 تصمیم گرفت به شکل متفاوتی به دنیای فوتبال برگردد و 51 درصد از سهام باشگاه وایادولید را خریداری کرد. او مدتی قبل وعده داده بود ‌در صورتی‌که این باشگاه موفق به صعود به لالیگا شود، مسیری زیارتی را که شهرت بسیاری در اسپانیا دارد طی کند و حالا به این وعده باید عمل کند.

وایادولید امسال موفق شد با پیروزی 3-0 مقابل اوئسکا جواز صعود به لالیگا را به‌دست بیاورد و بار دیگر در سطح اول فوتبال اسپانیا به رقابت بپردازد. 

این مهاجم سابق رئال مادرید و اینتر درباره وعده‌ای که داده بود گفت: من پیش از این قول داده بودم که اگر ما به لالیگا برگشتیم، مسیر کامینو دِ سانتیاگو را طی کنم. من این کار را با دوچرخه انجام می‌دهم چون توانایی این را که در این مسیر بدوم؛ ندارم. من و همسرم روز یک‌شنبه وایادولید را ترک خواهیم کرد و با دوچرخه به این مسیر می‌رویم.

رونالدو و همسرش پیش از این برنامه‌ای تهیه کرده بودند تا هر روز چند ده کیلومتر را با دوچرخه طی کنند و در نهایت بتوانند به مقصد نهایی خودشان برسند. 

آنها این سفر را از ورزشگاه خانگی وایادولید شروع کردند و حالا باید مسیری نزدیک به 500 کیلومتر را طی کنند، اتفاقی که به نظر می‌رسد بسیار برای آن هیجان‌زده هستند. 

رونالدو در این‌باره اظهار داشت: این اتفاقی بسیار زیبا خواهد بود. من می‌دانم که انجام این کار از نظر فیزیکی و جسمانی سخت است اما منتظر تجربه‌ای بسیار فراموش نشدنی برای خودمان هستیم.

دیدگاه تان را بنویسید