کامیابی نیا: هوادارانمان پنج سال از قهرمانی لذت بردند/ عالیشاه: اگر قسمت باشد می مانم

بازیکن پرسپولیس درباره بازی با فجرسپاسی توضیح داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پرسپولیس امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته پایانی لیگ بیست و یکم با یک گل فجر سپاسی را شکست داد. کمال کامیابی‌نیا، بازیکن پرسپولیس پس از این بازی اظهار کرد: خدا را شکر سه امتیاز بازی را گرفتیم. فکر می‌کنم بازی سختی بود و چون بازی آخر بود، باید خودمان را جمع می کردیم تا سه امتیاز را بگیریم. از نظر انگیزشی بازی کمی سرد بود اما خدا را شکر بازی را بردیم.

او درباره قهرمان نشدن در لیگ برتر گفت: هواداران ما پنج سال لذت بردند. ما امسال تمام زحمتمان را کشیدیم اما بدشانسی آوردیم. میانگین امتیازی خوبی داشتیم اما نتوانستیم قهرمان شویم. ان‌شاءالله دوباره دل هواداران را شاد کنیم.

پاسخ مبهم عالیشاه درباره ادامه حضور در پرسپولیس

امید عالیشاه، بازیکن پرسپولیس پس از این دیدار اظهار کرد: خدا را شکر فصل با تلخی‌های و شیرینی‌هایش تمام شد. فکر می‌کنم نتیجه بدی نگرفتیم.

او درباره بازی با فجر گفت: نفرات کمی داشتیم و در نیمه دوم تعویض‌های زیادی نداشتیم. خدا را شکر بازی با برد تمام شد.

بازیکن پرسپولیس درباره آینده حضورش در این تیم توضیح داد: من با پرسپولیس قرارداد دارم و اگر قسمت باشد، در خدمت پرسپولیس هستم.

شریفی: دلتنگ فوتبال بودم

محمد شریفی درباره پیروزی یک بر صفر پرسپولیس مقابل فجرسپاسی در آخرین دیدار این فصل گفت: بازی خوبمان را با پاس‌های تک ضرب و رو به جلو نشان دادیم. ما خوب بازی کردیم و نتیجه مناسب حاصل شد. 

او درباره قرار گرفتن در ترکیب اصلی پرسپولیس گفت: خدا را شکر. خیلی وقت بود بازی نکرده بودم. برای بازی کردن دلتنگ بودم. یک دقیقه تا دو دقیقه فرقی ندارد. بازی کردن برای این تیم بزرگ باعث افتخار است. برای من جوان تا بازیکن با تجربه افتخار است. 

هافبک پرسپولیس در واکنش به این سوال که آیا این دیدار آخرین بازی او برای پرسپولیس بود گفت: نه چنین چیزی نیست. فصل تازه تمام شده و می‌خواهیم استراحت کنیم. ببینیم چه پیش می‌آید.

دیدگاه تان را بنویسید