مهدوی کیا: باید ترکمنستان را ببریم

مهدی مهدوی کیا بعد از توقف تیمش مقابل قطر تاکید کرد که تیمش باید در بازی بعد مقابل ترکمنستان پیروز شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ مهدی مهدوی کیا با اشاره به از دست دادن دو امتیاز بازی با قطر، تاکید کرد که تیمش باید مقابل ترکمنستان به پیروزی دست یابد.

مهدی مهدوی کیا، سرمربی تیم ملی فوتبال امید بعد از تساوی یک بر یک شاگردانش مقابل تیم ملی قطر در مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا گفت: فکر می کنم ما دو امتیاز از دست دادیم. ما تیم بهتر بودیم و در هر دو نیمه مالکیت توپ بیشتری داشتیم. فکر می کنم قطر از روی تک موقعیت خود در داخل محوطه جریمه ما به گل رسید. ولی خیلی خوب بود که بعد از گلی که خوردیم به بازی برگشتیم .امیدوارم در بازی های بعد جبران کنیم.

سرمربی تیم ملی امید اظهار کرد: با اینکه بازیکنان ما از نظر فیزیکی خوب هستند اما از نظر سنی دو سال کوچکتر از بازیکنان قطری بودیم. ما موقعیت های زیادی خلق می کنیم اما نمی توانیم گل بزنیم. نیازمند گلزنی هستیم. مشکل ما در گلزنی است.

وی درباره عملکرد داور مسابقه اظهار کرد: فکر می کنم داور عملکرد خوبی داشت. برخی صحنه ها بود که نمی توان قاطعانه تصمیم رفت اما بازی ها مجهز به سیستم کمک داور ویدیویی است و اگر نیاز باشد، استفاده می کنند.

مهدوی کیا درباره تیم ملی قطر گفت: آنالیز خوبی از تیم ملی قطر داشتیم و درست به همان شکل بازی کردند. اطلاعات خوبی از این تیم داشتیم. فکر می کنم بازی خوبی بود.

او درباره بازی دوم تیمش نیز گفت: این بازی تمام شد و تمرکز ما روی بازی بعد با ترکمنستان است. بحث ریکاوری را از همین الان شروع کردیم و دنبال کسب سه امتیاز بازی با ترکمنستان هستیم. با وجود به اینکه برای تمام تیم های گروه احترام قائلیم،اما به سه امتیاز بازی بعد احتیاج داریم.

 

دیدگاه تان را بنویسید