دیبالا از اینتر به رم رسید؟

به نظر می‌رسد که باشگاه اینتر از جذب پائولو دیبالا صرف نظر کرده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ با توجه به جدایی پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی و سابق یوونتوس از این تیم، در هفته‌های گذشته خبرهای زیادی مبنی بر پیوستن او به اینتر منتشر شد که اکنون به نظر می‌رسد این انتقال منتفی است. شنیده می‌شود که باشگاه اینتر قصد دارد روملو لوکاکو مهاجم سابق خود را از چلسی خریداری کند.

نشریه کوریره دلواسپورت چاپ رم مدعی شده است که اولویت مهمتری برای نراتزوری شکل گرفته که باعث شده است این تیم برای جذب ستاره آرژانتینی دست نگه دارد. به نوشته کوریره اینتر نه تنها هنوز هیچ اقدام رسمی برای جذب دیبالا انجام نداده بلکه ممکن است به طور کلی از این کار منصرف شود، چرا که امکان دارد این باشگاه بتواند مهاجم سابقش روملو لوکاکو را از چلسی پس بگیرد.

لوکاکو در پایان فصل گذشته اینتر را به مقصد چلسی ترک کرد، اما روزهای ناامید کننده‌اش در این تیم و البته نامشخص بودن آینده این باشگاه به خاطر مسئله تغییر مالکیت، این بازیکن بلژیکی را مجاب کرده است که به سری A برگردد تا جایی که او به اینتری‌ها گفته حاضر است به میزان قابل توجهی - حتی تا نصف - حقوقش را کاهش دهد.

به این ترتیب اینتر ممکن است منابع خود را صرف پرداخت حقوق به لوکاکو کند و این بدان معناست که شانس دیگر مشتریان بازیکن آرژانتینی به خصوص رم برای جذب دیبالا افزایش می‌یابد.

 

دیدگاه تان را بنویسید