شوک به بانوی پیر/ دیبالا از یوونتوس جدا می‌شود

ستاره آرژانتینی یوونتوس برای تمدید قرارداد، با مسئولان این تیم به توافق نرسید.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم یوونتوس ایتالیا که به دلیل اتمام قرارداد در تابستان پیش رو بازیکن آزاد می‌شود، بخاطر عدم توافق با مسئولان بانوی پیر برای تمدید قرارداد، از این تیم جدا خواهد شد. گفتنی است که مسئولان یووه قصد کاهش دستمزد را دارند که وینگر آرژانتینی از این موضوع ناراحت است و جواب رد به این باشگاه داد.

طرفداری به نقل از فابریتزیو رومانو نوشت: هیات مدیره یوونتوس به همراه نایب رئیس این باشگاه، پاول ندود امروز جلسه ای با مدیر برنامه دیبالا، خورخه آنتون داشتند تا برای تمدید قرارداد دیبالا که در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود، به توافق برسند. یوونتوس در این جلسه که دو ساعت طول کشید، پیشنهاد جدیدی برای تمدید قرارداد دیبالا ارائه کرد که کمتر از توافق قبلی طرفین در ماه اکتبر است. توافق قبلی دیبالا و یوونتوس، قراردادی تا 2026 با دستمزد سالانه 8 میلیون یورو به علاوه 2 میلیون یورو پاداش بود.

پائولو دیبالا قصد پذیرفتن پیشنهاد جدید یوونتوس را تحت شرایط کنونی ندارد. در نتیجه در تابستان با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد از یوونتوس جدا خواهد شد. پائولو دیبالا از این که یوونتوس پیشنهاد خود را تغییر داده ناراحت و ناراضی است. او حال مذاکره با سایر باشگاه ها را آغاز خواهد کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید