انتقام دیبالا از یوونتوس/ اینتر، مقصد بعدی ستاره

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس، برای فصل آینده سری آ قصد پوشیدن پیراهن رقیب را دارد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از عدم توافق پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی باشگاه یوونتوس ایتالیا با مدیران بانوی پیر اروپا برای تمدید قرار داد، اکنون رسانه‌های ایتالیایی خبر از پیوستن این ستاره فوتبال جهان به تیم اینتر میلان دیگر تیم بزرگ سری‌آ خبر داده‌اند که در صورت عملی شدن، می‌توان این انتقال را بمب نقل و انتقالات فصل آینده رقابت‌های سری آ معرفی کرد.

گاتزتا دلو اسپورت نوشت: پائولو دیبالا مقصد آینده‌اش را انتخاب کرده و می‌خواهد در ایتالیا به فوتبالش ادامه دهد. دیبالا پس از بررسی کردن پیشنهادات منچستریونایتد و اتلتیکو مادرید، تصمیم گرفته اینتر را به عنوان تیم بعدی‌اش انتخاب کند.

سیمونه اینزاگی می‌خواهد نقش مهمی به دیبالا در اینتر بدهد و جوزپه ماروتا نیز تمام تلاشش را برای نهایی کردن این انتقال به کار خواهد گرفت. قرار است دیبالا با امضای قراردادی چهار ساله با دست‌مزد سالانه 6 میلیون یورو همراه با پاداش، به صورت رایگان به اینتر بپیوندد.

این در حالی است که او در حال حاضر از یوونتوس بیش از 7 میلیون یورو دست‌مزد می‌گیرد. روزنامه گاتزتا دلو اسپورت از این انتقال به عنوان «انتقام‌گیری پائولو دیبالا از یوونتوس» یاد کرده است.

پائولو دیبالا

دیدگاه تان را بنویسید