گل محمدی لیست مازاد ندارد!

در حالی که شایعات زیادی درباره فصل نقل و انتقالات پرسپولیس وجود دارد، محمد محمدی می گوید گل محمدی هیچ لیست مازاد و خریدی به این باشگاه نداده است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ ناکامی پرسپولیس در فصل جاری، شایعات بسیاری را درباره تغییر و تحولات آتی این تیم به وجود آورده است که فعلا محمدی این مسئله را تکذیب کرده است.

محمد محمدی، معاون باشگاه پرسپولیس که امروز در فدراسیون حاضر شده بود در این خصوص گفت: در مورد مسائل مالی تیم امید مطالبی بود که آمده بودم در آن مورد صحبت کنم. من، آقای مهدوی‌کیا و شدیدی‌پور مقداری دریافتی داشتیم‌. قرار بود به کمک اول مهدوی‌کیا، آقای جان (لامرز) پرداختی داشته باشند اما بعد از اردوی ازبکستان مجددا پرداختی خواهند داشت.

او در خصوص حضور بازیکنان پرسپولیس در کمیته انضباطی گفت: در جریانیم و امروز آقای عالیشاه و آقایی به کمیته انضباطی آمدند و دوشنبه هم سرپرست محترم‌مان، آقای پیروانی می‌آیند. انشاالله جلسه، نتیجه خوب و به نفع باشگاه داشته باشد. هیچ جای دفاعی نیست و دلایلی که تراکتور اعلام کرده بود مشخص شد که کافی نبوده است. باتوجه به صحبت‌های داور که قرار نبوده بازی برگزار شود، فکر می‌کنم هیچ دلیلی برای توضیح اضافه نیست. به داور از قول ما گفته بودند می‌خواهیم بازی کنیم و داور به راهرو آمده بود درصورتی‌که بچه‌های ما داشتند دوش می‌گرفتند و غذا میل می‌کردند. فکر می‌کنم قبل از پایان لیگ رای اعلام شود. فقط نتیجه سه-هیچ را قبول می‌کنیم و تکرار بازی در زمین بی طرف را قبول نداریم.

او در مورد احتمال برگزاری هفته آخر لیگ بدون ملی‌پوشان گفت: این نظر فدراسیون است و ما هم باید با کادرفنی بررسی کنیم و اگر به جمع‌بندی برسیم به تیم ملی کمک می‌کنیم.

محمدی در مورد احتمال بالای انتقال سرلک به لیگ کشورهای حاشیه خلیج فارس بیان کرد: ما تقریبا با بچه‌هایی که در باشگاه هستند به توافقات خوبی رسیدیم و فکر نمی‌کنم مشکلی از این بابت باشد. لیست مازاد منتشر شده صحت ندارد و آقای گل‌محمدی هیچ لیست خریدی هم نداده است!

مسئول نقل و انتقالات پرسپولیس در پاسخ به خبر جذب بیرانوند هیچ حرفی نزد و فقط با لبخند به خبرنگاران نگاه کرد و در مورد جذب زکی‌پور ادامه داد: مذاکره‌ای با میلاد زکی‌پور نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید