رسانه بلژیکی: بیرانوند قصد بازگشت به ایران را دارد

یک سایت بلژیکی از علاقه زیاد بیرانوند برای بازگشت به لیگ ایران خبر داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، طی چند وقت اخیر خبرهای بسیاری مبنی بر تصمیم علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی و تیم آنتورپ بلژیک، مبنی بر بازگشت به تیم پرسپولیس مطرح شده است. روز گذشته نیز مشخص شد که باشگاه بلژیکی برای صدور رضایتنامه این گلر ملی‌پوش تقاضای 700 هزار یورو کرده است که فعلا سرخ پوشان حاضر به پرداخت این پول نیستند. با این حال یک سایت بلژیکی نیز امروز خبر از علاقه زیاد بیرانوند مبنی بر بازگشت به ایران منتشر کرد که باید دید در چنین شرایط تکلیف بیرو چه خواهد شد.

سایت voetbalnieuws بلژیک در گزارشی به وضعیت دروازه بان ایرانی آنتورپ پرداخت و نوشت: "رویال آنتورپ تعدادی از بازیکنان خود را قرض داده بود اما در تابستان شاهد بازگشت بیشتر آنها خواهد بود. یکی از نقل و انتقالات شکست خورده قبلاً از طریق شبکه‌های اجتماعی بازگشت خود را اعلام کرده بود.

آنتورپ در این فصل علیرضا بیرانوند دروازه بان خود را به صورت قرضی به تیم پرتغالی بواویشتا داد اما این داستان موفقیت بزرگی نداشت. دروازه بان ایرانی در آنجا بیشتر روی نیمکت بود و تنها ۱۰ بازی انجام داد. این دروازه بان از طریق شبکه اجتماعی با بواویشتا خداحافظی کرد.

 گفته می‌شود پرسپولیس ایران علاقه‌مند به جذب این دروازه بان است و او هم مایل است تابستان آینده کار خود را به صورت قرضی در آنجا آغاز کند. او مشتاق است که به آنجا برود، حتی با وجود اینکه گفته است مورد توجه دو تا سه باشگاه اروپایی هم هست."

 

دیدگاه تان را بنویسید