چراغ سبز بیرو برای بازگشت

بیرانوند: اگر پرسپولیس پیشنهاد بدهد، امضاء می کنم

علیرضا بیرانوند بعد از دو سال حضور در فوتبال اروپا و ناکامی در این زمینه، می گوید با وجود دو، سه پیشنهاد خارجی، اولویت اول او پرسپولیس است و اگر این تیم پیشنهادی بدهد، امضاء می کند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ علیرضا بیرانوند می گوید نیاز دارد در سال جام جهانی بازی های بیشتری انجام دهد و به همین دلیل اگر پرسپولیس پیشنهادی بدهد، قبول می کند.

روزنامه ایران ورزشی نوشت: علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی و باشگاه بواویشتا پرتغال گفت: واقعیتش هنوز تصمیمی درباره آینده‌ام نگرفته‌ام. نه کسی از پرسپولیس با من تماس گرفته و نه مذاکره‌ای انجام شده است. آرزوی هر بازیکنی است که در پرسپولیس بازی کند، بخصوص من که همیشه این تیم را از صمیم قلب دوست داشتم.

او ادامه داد: من الان در اروپا ۲، ۳ پیشنهاد دارم. با یکی از آنها هم جلساتی برگزار کرده‌ام. نمی‌توانم ریسک کنم و باید مشورت بیشتری انجام بدهم. نباید چشمم را ببندم و با تیم‌های اروپایی قرارداد امضا کنم. نمی‌خواهم قراردادی ببندم و بعد بگویم ای خدا، چه شرایطی رقم خواهد خورد. پرسپولیس اما اگر پیشنهاد بدهد، اولویت من امضای قرارداد با این تیم است.

بیرانوند در پایان گفت: سال جام جهانی برای من خیلی مهم است و به قول اسکوچیچ باید جایی باشم که کامل بازی کنم. امیدوارم اتفاقات خوب بیفتد و سال آینده بهترین تصمیم را برای ادامه فوتبالم بگیرم. قرارداد قرضی من با بواویشتا پایان فصل تمام می‌شود اما دو سال دیگر با آنتورپ قرارداد دارم. البته سال دومش توافقی است.

دیدگاه تان را بنویسید