یزدانی شانس بازگشت به استقلال ندارد

مدافع نیم فصل اول آبی‌های پایتخت، نمی‌تواند با معافیت تحصیلی به ترکیب این تیم برگردد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، پس از حواشی و کش و قوس‌های فراوان که در رابطه با بازگشت سیاوش یزدانی به جمع آبی‌پوشان پایتخت وجود داشت، اکنون مشخص شد که این مدافع به دلیل اینکه یک بار از سهمیه معافیت تحصیلی استفاده کرده است، دیگر نمی‌تواند این سهمیه را بگیرد تا به این ترتیب پرونده بازگشت او به ترکیب استقلال تهران بسته شود.

ایران ورزشی نوشت: در حالی که همچنان شایعاتی پیرامون بازگشت سیاوش یزدانی میان استقلالی‌ها دست به دست می‌شود اما این بازیکن به طور قطع فصل بعد در ترکیب تیم ملوان بازی خواهد کرد.

یزدانی یک بار از معافیت تحصیلی استفاده کرده و طبق قوانین معافیت تحصیلی فقط یک بار به هر شخص داده خواهد شد و حتی اگر یزدانی در آزمون دکترا نیز پذیرفته شود، نمی‌تواند با معافیت تحصیلی از ملوان جدا شده و برای استقلال بازی کند.

بنابراین پرونده بازگشت او به استقلال را باید مختومه دانست. در عین حال نیز از باشگاه ملوان بندرانزلی خبرهایی درباره عقد قرارداد حرفه‌ای برای فصل آینده با این بازیکن به گوش می‌رسد و انزلی‌چی‌ها حتی نام این مدافع را به‌عنوان اولین خرید خود معرفی کرده‌اند تا مشخص شود دیگر یزدانی به استقلال باز نخواهد گشت.

درباره محمدحسین مرادمند نیز خبرهای مشابهی به گوش می‌رسد و این بازیکن با‌وجود آنکه توانسته از فرمولی برای معافیت خود بهره بگیرد، اما ظاهراً قصدی برای بازگشت به استقلال ندارد و می‌خواهد در تیم دیگری به فوتبال ادامه دهد.

فقدان این دو بازیکن در فصل جاری بیش از همه به سود عارف غلامی شد و این بازیکن بلافاصله بعد از پایان دوران مصدومیت خود توانست بازی در ترکیب استقلال را تجربه کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید