به گزارش ایرنا ، 2 بازی ازهفته بیست وششم لیگ برتر فوتبال روز پنجشنبه در شرق و غرب پایتخت برگزار می شود که از ساعت 15:00 بازی استقلال تهران - نفت تهران در ورزشگاه تختی و درساعت 18:45 مسابقه بین تیم های پرسپولیس - سایپا در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
سرهنگ سیدابوالفضل موسوی پوربه اشاره به نبود محدودیت تردد در بزرگراه بسیج ، بلوار هجرت و میدان مطهری و همچنین در ضلع غربی ورزشگاه تختی و ورودی پارکینگ افزود: در این مسیرها محدودیت توقف اجرا خواهدشد.
وی تصریح کرد: اگر هموطنان وسیله نقلیه خود را اطراف پارکینگ و محدوده ورزشگاه تختی پارک کنند به وسیله جرثقیل به پارکینگ انتقال داده خواهد شد.
وی با بیان اینکه درهای پارکینگ ها ی ورزشگاه آزادی بموقع بازخواهند شد، اظهارداشت :محدودیت توقف در ضلع شرقی و غربی، آزاد راه تهران- کرج، شرق و شمال این مسیر به سمت شیشه مینا اجرا خواهد شد.
وی گفت:درصورت تکمیل ظرفیت پارکینگ های ورزشگاه آزادی محدودیت تردد جهت روان سازی ترافیکی انجام می شود.
معاون هماهنگ کننده پلیس راهورتهران بزرگ ادامه داد: درصورت نیاز انسداد ترافیکی از آزاد راه تهران - کرج به ضلع غربی و شرقی ورزشگاه آزادی ، ضلع شرق به شمال ، غرب به شمال ، جنوب به شمال ، چوگان و شیشه مینا اعمال می شود.
سرهنگ موسوی پور ، به شهروندان و علاقمندان تماشای این مسابقه فوتبال توصیه کرد که حتی المقدور از وسیله نقلیه عمومی ( مترو و اتوبوس) استفاده کنند
تهرام/1109/7243 / 1539
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.