پیام سارقان به مربی ایتالیایی؛ برو تا ماشینت را پس بدهیم!

خودروی سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال ناپولی که چندی پیش به سرقت رفت، تنها به یک شرط به او بازگردانده می‌شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، تیم فوتبال ناپولی تا همین چند هفته پیش در کنار تیم‌های اینتر و میلان در کورس قهرمانی در رقابت‌های فصل جاری سری A ایتالیا بود اما در پی کسب چند نتیجه ناامیدکننده آبی‌پوشان ناپل از کورس قهرمانی بازماندند و همین باعث شده تا هواداران متعصب این تیم خواهان اخراج لوچیانو اسپالتی شوند.

روز چهارشنبه بیرون از ورزشگاه دیه‌گو آرماندو مارادونا بنری توسط افراد ناشناس نصب شده بود که روی آن به لهجه ناپلی نوشته شده بود: «16-10-21: اسپالتی، ما پاندایت (اشاره به خودروی فیات پاندا) را به تو پس می‌دهیم ... وقتی (از ناپولی) بروی».

زیر این بنر واژه «سارقان» به عنوان امضا زده شده است، کسانی که فیات پاندای اسپالتی را در تاریخ 16 اکتبر سال گذشته (16-10-21 اشاره به همین تاریخ است) شب هنگام از مقابل اتاق هتل وی دزدیدند و حالا اعلام کرده‌اند تا زمانی که این مربی ایتالیایی ناپولی را ترک نکند، خودرویش را به او پس نخواهند داد.

هواداران متعصب ناپولی که بابت خارج شدن تیم‌شان از کورس قهرمانی سری A عصبانی به نظر می‌رسند، پیش از بازی قبلی‌شان مقابل ساسولو، تخم‌مرغ‌هایی را به شیشه اتوبوس تیم‌شان کوبیدند و در ادامه هم یک شانه تخم‌مرغ به کاپیتان لورنزو اینسینیه که برای آرام کردن‌شان پیش آنها رفته بود، به نشانه اعتراض دادند تا بین هم‌‌تیمی‌هایش توزیع کند.

ناپولی در حال حاضر و در فاصله دو هفته مانده به پایان فصل جاری سری A ایتالیا، با 73 امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی و پشت‌سر میلان 80 امتیازی و اینتر 78 امتیازی است. آبی‌پوشان ناپل پیش از این سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده‌اند.

 

دیدگاه تان را بنویسید