سری A ایتالیا؛

پیروزی سخت ناپولی بر اودینزه/ بازگشت اسپال به سری B

در هفته سی و چهارم سری آ ایتالیا ناپولی در خانه مقابل اودینزه پیروز شد و اسپال به دسته دوم سقوط کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در چارچوب دیدارهای هفته سی‌و‌چهارم لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا یکشنبه شب چهار بازی انجام شد که در مهمترین آن ها ناپولی تحت هدایت جنارو گتوسو در خانه مقابل اودینزه به پیروزی 2 بر یک دست یافت.

رودریگو دِپائول در دقیقه 22 گل نخست بازی را برای اودینزه به ثمر رساند. 9 دقیقه بعد آرکادیوژ میلیک گل تساوی را برای ناپولی زد. این نتیجه تا دقیقه پنجم وقت‌های تلف شده نیمه دوم پابرجا بود تا اینکه متئو پولیتانو گل برتری ناپولی را به ثمر رساند.

با این نتیجه ناپولی 56 امتیازی شد و جای میلان را در رده ششم جدول سری A گرفت. اودینزه هم با 36 امتیاز در رده شانزدهم ایستاد.

امشب در نبرد دو تیم قعر جدولی برشا و اسپال هم برشای میزبان با نتیجه 2 بر یک پیروز شد. این نتیجه فاصله‌ اسپال قعرنشین تا خروج از منطقه سقوط به 14 امتیاز افزایش داد و جبران آن را در چهار هفته باقیمانده از فصل جاری برای این تیم غیرممکن کرد. به این ترتیب اسپال قعرنشین به سری B سقوط کرد. برشای 24 امتیازی اما هنوز کورسوی امیدی برای بقا در سری A دارد، هرچند که این تیم هنوز در رده نوزدهم است.

در دو بازی دیگر فیورنتینا با نتیجه 2 بر صفر مقابل میهمانش تورینو به برتری رسید و جنوا هم با نتیجه 2 بر یک بازی خانگی‌اش مقابل لچه را برد.

دیدگاه تان را بنویسید