ایست قلبی هوادار نوجوان شباب الاهلی روی سکو!

شباب الاهلی با شکست برابر العین قهرمانی در جام اتصالات امارات را از دست داد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، شباب الاهلی پس از اینکه موفق شد صعود خود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را قطعی کند شب گذشته در فینال جام اتصالات امارات به مصاف العین رفت.

شباب الاهلی که مهدی قایدی و احمد نوراللهی را در اختیار دارد در حالی وارد این بازی شد که نوراللهی را در ترکیب اصلی خود می‌دید اما قایدی در بین بازیکن ذخیره و روی نیمکت حضور داشت.

در دقایق ابتدایی این بازی یکی از هواداران نوجوان شباب الاهلی روی سکوها بی هوش شد؛ پس از این اتفاق داور مسابقه را متوقف کرد تا به وضعیت این هوادار رسیدگی شود و عملیات احیای او صورت بگیرد که این رفتار داور مورد تشویق هواداران حاضر در استادیوم قرار گرفت.

این مسابقه در وقت قانونی به نتیجه ۲-۲ به پایان رسید تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود و در حالی که احمد نوراللهی بازیکن ایرانی شباب الاهلی ضربه پنالتی خود را وارد دروازه حریف کرد، در نهایت این العین بود که موفق شد با نتیجه ۵-۴ در ضربات پنالتی، پیروز این مسابقه باشد.

نکته قابل توجه این بازی حضور رودولفو آروآبارنا سرمربی آرژانتینی تیم ملی امارات در استادیوم بود تا با زیر نظر گرفتن عملکرد بازیکنان اماراتی خود را آماده اعلام لیست امارات در پایان ماه جاری و برای دیدار با استرالیا در پلی آف جام جهانی 2022 قطر کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید