6 میلیارد ناقابل بین پرسپولیس و احمد نور!

هافبک سابق سرخپوشان برای بازگشت به تیم سابقش نیازمند جلب رضایت باشگاه شباب و پرداخت 6 میلیارد تومان است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس؛ به نظر می رسد احمد نوراللهی برای بازگشت چراغ سبز نشان داده اما مدیربرنامه‌هایش به باشگاه پرسپولیس گفته که باید ۲۰۰ هزار دلار غرامت به تیم اماراتی برای صدور رضایتنامه پرداخت شود! به عبارت بهتر شرایط امروز احمد نوراللهی مشابه وضعیت رامین رضاییان در نیم فصل اول لیگ ستارگان قطر شده است. رامین رضاییان نیز ابتدا به باشگاه پرسپولیس اعلام کرد باید ۵۰۰ هزار دلار به الدحیل پرداخت کند اما پس از مخالفت سرخپوشان خودش رضایتنامه‌اش را از قطری‌ها گرفت و به ایران بازگشت.

آنچه مشخص و بدیهی است وقتی باشگاهی بازیکن تحت قراردادش را نخواهد سعی می‌کند به تیم‌های دیگری قرض بدهد اما شباب الاهلی چنین تصمیمی ندارد چرا که هیچ باشگاه دیگری در این کشور بازیکن خارجی سکونشین را نمی‌خواهد! بنابراین باشگاه شباب الاهلی برای فرار از تعهد یک میلیون و ۴۰۰ هزار دلاری چاره ای ندارد مگر اینکه پس از توافق با احمد نوراللهی رضایت او برای جدایی را جلب کند. اینکه ۲۰۰ هزار دلار به چه درد تیم متمول شباب الاهلی می‌خورد سئوالی است که جوابی برای آن نمی‌توان پیدا کرد!

به عبارت دیگر نوراللهی می تواند به باشگاه شباب اعلام کند که تمایلی برای جدایی ندارد و با توجه به این که قراردادش تا سال دیگر اعتبار دارد تنها در شرایطی حاضر به ترک امارات است که این باشگاه رضایتنامه را رایگان امضا کند. در این صورت باشگاه شباب نیز برای فرار از پرداخت دستمزد یک ومیلیون و 400 هزار دلاری احتمالا از قید دریافت این پول خواهد گذشت.

 

دیدگاه تان را بنویسید