نتایج فوتبال اروپا؛

امیدواری شاگردان لمپارد به لطف چلسی/ میلان به سوی قهرمانی؛ بارسلونا و پیروزی سخت بر مایورکا+ عکس

اورتون با پیروزی مقابل چلسی به بقا در لیگ انگلیس امیدوار شد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، نتایج کامل مسابقات مهم فوتبال اروپا را در ادامه می خوانید:

پیروزی عجیب اورتون مقابل چلسی

در هفته سی‌وپنجم لیگ برتر انگلیس، اورتون در خانه خود با نتیجه یک بر صفر بر چلسی غلبه کرد. تنها گل تافی‌ها در این دیدار را ریچارلیسون در دقیقه 46 به ثمر رساند. شاگردان فرانک لمپارد با این برد 32 امتیازی شدند و همچنان در رده هجدهم جدول رده‌بندی هستند، اما به بقا در این دیدار امیدوار شدند. مردان توخل هم با 66 امتیاز در رده سوم باقی ماندند.

تاتنهام هم در ورزشگاه خانگی‌اش با نتیجه 3 بر یک لسترسیتی را از پیش‌رو برداشت. هری کین در دقیقه 22 و هیونگ‌مین سون در دقایق 60 و 79 برای اسپرز گلزنی کردند. کلچی ایهناچو در دقیقه 1+90 تنها گل روباه‌ها را به ثمر رساند.

تیم‌های آرسنال و وستهام مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان آرتتا خاتمه پیدا کرد. در این مسابقه راب هولدینگ (38) و گابریل ماگالاش (54) موفق شدند برای آرسنال گلزنی کنند. به این ترتیب شاگردان آرتتا جایگاه چهارمی خود را از تاتنهام پس گرفتند و با 63 امتیاز بالاتر از تاتنهام ایستادند.

میلان در انتظار بهار واقعی

در هفته سی‌وپنجم سری A ایتالیا، میلان در ورزشگاه سن‌سیرو  به لطف گل دقیقه 82 رافائل لیائو به برتری یک بر صفر مقابل فیورنتینا رسید. شاگردان استفانو پیولی با این برد 77 امتیازی شدند و ضمن استحکام بخشیدن به صدرنشینی خود، به سوی قهرمانی خیز برداشتند.

تیم‌های اینترمیلان و اودینزه مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 2 بر یک به سود شاگردان سیمونه اینزاگی خاتمه پیدا کرد. با این نتیجه اینتر با 75 امتیاز در رده دوم ایستاد تا همچنان جدی‌ترین تعقیب کننده همشهری خود در صدر جدول رده‌بندی باشد. گل‌های اینتر را در این مسابقه ایوان پریشیچ در دقیقه 12 و مارتینز در دقیقه 39 به ثمر رساندند. تک گل اودینزه را هم پوستو در دقیقه 73 زد.

پیروزی فاینورد بدون جهانبخش

در هفته سی‌ویکم رقابت‌های لیگ فوتبال هلند تیم‌های سیتارد و فاینورد مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه 3 بر یک به سود فاینورد خاتمه پیدا کرد. علیرضا جهانبخش، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال فاینورد در این مسابقه در ترکیب تیمش قرار نگرفت و از روی نیمکت نظاره‌گر پیروزی تیمش بود. با این نتیجه فاینورد 67 امتیازی شد و در رده سوم ایستاد. 

بارسلونا در انتظار سهمیه لیگ قهرمانان اروپا

شاگردان ژاوی در نوکمپ به مصاف مایورکا رفتند و با گل های دپا و بوسکتس در مقابل تک گل آنتونیو ژوزه دو بر یک پیروزی شدند و با 66 امتیاز در رده دوم لالیگا قرار گرفتند.

برتری پونفرادینا با حضور عابدزاده

یکشنبه شب پونفرادینا برابر کارتاگنا به برتری 4 بر 2 دست یافت. اسپیائو هرناندس (27)، ژوزه نارانجو (34)، سرجیو انریچ (35) و یوری (89 - پنالتی) زننده گل‌های پونفرادینا بودند. برای کارتاگنا نیز دائودا (26) و بوآتنگ (29) گل زدند. در جدول رده‌بندی 22 تیمی لیگ دسته دوم اسپانیا پونفرادینا با 60 امتیاز هفتم است.

تساوی دیناموزاگرب بدون محرمی

دیدار تیم‌های زاگربی دینامو و لوکوموتیو یکشنبه شب در هفته سی‌وسوم لیگ برتر کرواسی با تساوی یک - یک پایان یافت. گل نخست این مسابقه توسط ساندرو کولنوویچ در دقیقه 30 برای لوکوموتیو به ثمر رسید. گل تساوی‌بخش دینامو هم در دقیقه 50 روی اشتباه نیکولا سوندو بازیکن حریف به دست آمد. صادق محرمی پس از چهار بازی غیبت در فهرست دینامو زاگرب در دیدار برابر لوکوموتیو روی نیمکت بازیکنان ذخیره این تیم حضور داشت اما فرصت بازی را پیدا نکرد. تیم دینامو زاگرب با 70 امتیاز صدرنشین جدول رده‌بندی 10 تیمی لیگ برتر کرواسی است.

پیروزی بواویشتا در شب نیمکت نشینی بیرانوند

موریرنز در تلاش برای جبران نتیجه در دقیقه هشتاد و هشتم با گل رافایل مارتینس به تساوی رسید، اما بواویشتا بلافاصله بازی را به نفع خود تغییر داد. گل پیروزی بواویشتا پیتر موسی در دقیقه هشتاد و نهم روی پاس رودریگو به ثمر رساند. دیدار شب گذشته با برتری ۲- یک بواویشتا به پایان رسید.این تیم با ۳۶ امتیاز در جایگاه یازدهم قراردارد و موریرنز با ۱۶ امتیاز در رده بیست و ششم قرار دارد.

میلان

میلان

چلسی اورتون

دیدگاه تان را بنویسید