پیروزی‌ چلسی، لستر، اورتون و برایتون در شروع لیگ انگلیس

دیدارهای دومین روز از هفته اول لیگ برتر فوتبال انگلیس با اضافه شدن نام آبی‌های لندن و مرسی‌ساید به فهرست تیم‌‌های پیروز ادامه یافت.

لینک کوتاه کپی شد

دیدارهای روز دوم از هفته اول لیگ برتر انگلیس، امروز (شنبه) با پنج بازی ادامه یافت که در مهمترین آنها تیم فوتبال چلسی میزبان کریستال پالاس بود و این تیم را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد.

مارکوس آلونسو در دقیقه 27، کریستین پولیشیچ در دقیقه 40 و تروو شابولا در دقیقه 58 گل‌های این بازی را به ثمر رساندند تا اولین پیروزی قهرمان اروپا با اقتدار رقم بخورد.

تیم فوتبال اورتون هم که در مرسی‌ساید میزبان ساوتهمپتون بود با نتیجه 3 بر یک از سد میهمان خود ساوتهمپتون گذشت. قدیس‌ها با گلزنی آدام آرمسترانگ در دقیقه 22 پیش افتادند، اما در ادامه ریچارلیسون مهاجم برزیلی اورتون در دقیقه 47 گل تساوی را برای این تیم به ثمر رساند. پس از او عبدالله داکور در دقیقه 76 و دومنیک کلاورت لووین در دقیقه 81 گلزنی کردند تا بازگشت آبی‌پوشان مرسی‌ساید را کامل کنند.

در مصاف خانگی لسترسیتی و ولورهمپتون هم این جیمی وارد، مهاجم روباه‌‌ها بود که در دقیقه 41 دروازه‌ گرگ‌ها را باز کرد تا سه امتیاز این بازی از آن لستر باشد.

براساس این گزارش، در دو بازی دیگر واتفورد با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود استون‌ویلا را شکست داد و برایتون هم در خانه مقابل برنلی با نتیجه 2 بر یک به برتری رسید.

در آخرین بازی امشب لیگ برتر انگلیس، از ساعت 21 به وقت تهران، تیم فوتبال لیورپول میهمان نوریچ خواهد بود.

دیدگاه تان را بنویسید